{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

Led blinklys lyser ikke... {{forumTopicSubject}}

Jeg har monteret ledblinklys på min Suzuki gs500 MEN de blinker eller lyser ikke.

Der er monteret led relæg og i dag har jeg sat modstande på men de virker stadig ikke.

Jeg har kontrolleret at blinklysene virker og det gør relægget også.

Jeg har søgt mcgalleri op og ned men de emne jeg finder er problemerne at de lyser konstant eller blinker hurtigt.

Nogle der kan hjælpe???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Led blinklys lyser ikke...
  • #1   22. jun 2016 Det er noget lort og vil altid være noget lort at lave på en GS500 smiley

    Ved ikke hvorfor.

    Jeg har sat Led blink på min kærestes og endte med original relæ og en del modstand i hver side på begge bagerste blink. Vupti så virkede det.

    Jeg har brændt en del timer af på det smiley

    Held og lykke.


  • #2   22. jun 2016 hmmm...

    jeg satte led på min hele vejen rundt..

    tænke self: køber jo bare et led relæ og så fungere det.. NEJ.. der skulle så os lige en modstand til hver side og så fungerede de smiley

    sidder på du ikk har sat ledningerne omvendt? smiley


  • #3   22. jun 2016 Led skal ha plus til plus og minus til minus, vender det forkert så virker de ikke, det har jeg i hvert fald oplevet (efter at ha rodet med det en hel eftermiddag) smiley

  • #4   22. jun 2016 Jeg prøver lige at fjerne en modstand i hver side og det originale relæ.

    Jeg har prøvet at vende ledningerne for at være sikker på de var rigtig forbundet.


  • Johnny W
    Johnny W Tilmeldt:
    jun 2007

    MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 61
    #5   24. jun 2016 LED Relæ er også pol-sensitiv, sikker på at det er den rigtige model? At benene passer til stikket er ikke nødvendigvis nok. At det er en GS500har næppe noget med problemet at gøre.

  • Jakob R
    Jakob R Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 2 MC-er: 1 Svar: 3
    #6   13. apr 2017 Hej! Jeg sidder nu med samme problem på min vs 750. Blev der fundet en læsning på problemet?

Kommentér på:
Led blinklys lyser ikke...

Annonce