Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opladning af batteri på MC
  • Morten D
    Morten D Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 70
    #2   13. feb 2016 Jeg valgte en CTEK lader, den kan man bare lade sidde på hele vinteren. Efter 10dage går den i vedligeholds mode, så batteriet ikke bliver "doven".
    Fordelen ved CTEK er at du kan montere et stik på batteriet og så have det på MC'en hele tiden, og skal den så ind og stå lang tid pga vejr eller ferie så kan du bare sætte den på og så holder den batteriet igang :-).
    Der findes helt sikker også andre der kan, men jeg er rigtig glad for min smiley

• #4   13. feb 2016 Min står også bare og er tændt hele tiden, overvejede en CTEK - men fik så denne, og har været helt tilfreds. - Kan godt se fordelen i at kunne lade batteriet sidde i mc'en, hvis man har et godt sted at opbevare mc'en. Men min står ude i sæsonen og havner forskellige steder om vinteren - så skal uanset hvad, have batteriet af smiley

• #5   13. feb 2016 Bruger også C-tek.
    Har nemlig også monteret den adapter som jeg har smidt på, så jeg bare lige smider laderen på uden probs ^^

• #6   13. feb 2016 Har også den mindste C-tech der passer til MC batterier og så fast monteret eye-let kablet på mc'en
    Så viser den konstant batteriets tilstand smiley

f.eks. Her i vinterhalvåret året Skifter den fra grøn til gul blink, hvis vejret ikke har været til kørsel efter ca 10 dage (m frost og så'rn) er den gået helt ned til rødt blink (kræver mindst 14 dage i frost) ved jeg der kun er et højst to start forsøg, - eller selvfølgelig at få den til laderen i en fart smiley

Hvilket jo også er nemt da eye-let stikket på mc'en allerede er klar og lige til at sætte til uden yderligere..
    Har haft setup'et på v-strømmen siden 04 (135.300km) og batteriet er stadig det originale og tip-top.. smiley

Jeg sætter C-tech'en til at give batteriet et recovery program et par gange om året, hvor den (vist nok - kan ikke huske det præcist) aflader batteriet og lader det op igen efter et særligt program..
    Men - Uanset hvad den gør? smiley Virker det perfekt..

smiley

• Jette t
    Jette t Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
    #7   13. feb 2016 Skal lige siges det er Honda Cbr 600 f2 fra 91

• #8   13. feb 2016 Og..?
    Et batteri er et batteri er et batteri som er et batteri.. smiley

Endnu en fordel v c-tech'en den finder selv ud af om det er et gel eller et gammeldavs bly batteri du lader på.. smiley

Er der lang tid i mellem du bruger laderen er den lidt længere tid om det, fordi den indleder med at køre et check program, inden selve opladningen starter..
    smiley
    smiley

• Jette t
    Jette t Tilmeldt:
    okt 2008

#9   13. feb 2016 Batteri fra min MC

profilbillede
  • #10   13. feb 2016 Hvor er du fra? Biltema har én fin til 299. Og nogle Lidl har stadig ladere liggende til 149

• Jette t
    Jette t Tilmeldt:
    okt 2008

#11   13. feb 2016 Jeg bor i ryaa ved Aabybro

• #12   14. feb 2016 Kan varmt anbefale ctek lader. Min står også bare hele vinteren. Det funker bare.

• Orla S
    Orla S Tilmeldt:
    nov 2014

MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 12
    #13   14. feb 2016 Bruger også ctek laderen, thansen i Bouet Nørresundby er nok nærmeste forretning for dig.

• Jette t
    Jette t Tilmeldt:
    okt 2008

#14   14. feb 2016 Hej tak for alle jeres svar
    Køber en CTEK lader i thansen

Kommentér på:
Opladning af batteri på MC

Annonce