1.960 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

honda vt 1100 kører skidt? honda vt 1100 kører skidt?

hejsa
min far har lige købt en honda vt 1110 fra 1985. Motorcykelen kører dårligt, den tøver med og tage gassen og skyder meget ud af udstødningen når gassen slippes. Når man kører sker der intet ved de sidste to tredjedele af gassen. Hvis man giver den fuld choker når man kører ændre det absolut intet ved kørsel eller ved lyd. Hvis man giver den choker i tomgang går den ekstremt meget op i omdrejninger men motorgangen lyder renere. Motorcyklen er standard og virker utroligt velholdt. Er det bare og gå karburator, tændrør og tænd kabler efter, eller har denne motorcykel et kendt problem område? den bliver for resten aldrig rigtig varm, hverken på temperatur måler eller hvis man føler på cylinderne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  honda vt 1100 kører skidt?
  • #1   16. feb 2016 Jeg købte en for et års tid siden, den havde lidt af det samme, jeg var ret sikker på at den bare skulle renses i karburatorerne (havde stået stille et stykke tid) men det var såmænd bare en slange der var faldet af den ene karburator! Prøv at gå det hele igennem, og tjek indsugningsgummiet. Min kører rigtigt godt, er så ved at give den et par nye udstødninger og en omgang dyser mm. Luftfilter blev lavet første gang jeg havde det skilt ad, det org. er nok noget af det mest umulige jeg har set endnu smiley

• #3   17. feb 2016 prøv at kontroller dine membraner løft dem op med en finger og kontroller at der er lidt modstand når de falder ned igen hvis den ene falder hurtig ned er der
    måske et hul ii membranen. håber du får det fikset ps har en magen til dig vt 1100 fra 1986
    MVH frank.

• #5   18. feb 2016 Ja en god måde at kontroller om den suger falsk luft på grund af utætheder

Kommentér på:
honda vt 1100 kører skidt?

Annonce