{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.644 visninger | Oprettet:

Søren B
Søren B
Tilmeldt:
10. maj 2013
Emner: 2 Svar: 21

Jawa 350 tænding. {{forumTopicSubject}}

Hejsa " jawa experter" smiley .
Jeg er ved at lave en jawa bluestyle for en kammi, der er konstant lys i ladelampen og den går ikke på venstre cylender, den gnister på tændrøret men bliver ikke så varm som højre cylender.

Ved ikke om det er værd at rode med eller om den ikke bare skal ha et sæt Powerdynamo & i så fald hvilket sæt, den tænding der er på nu er den med de 2 vinger til senderen. på tændingen står der 443 113 514 112 14v 15a.

Håber på lidt hjælp der ude fra, det er sælme lidt speciel det jawa der.

Venlig hilsen Søren smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jawa 350 tænding.
  • #1   23. feb 2016 sådan en jawa tænder på begge på en gang da det er en dobbelt tændspole så hvis den ikke går på den ene cylinder så ville jeg starte med karburator og tændrør

  • Søren B
    Søren B Tilmeldt:
    maj 2013

    Emner: 2 Svar: 21
    #2   23. feb 2016 karburator er renset, skilt ad og i ultraludsbad, der er nye tændrør, carb & tændrør for vel ikke ladelampe til at lyse konstant ?

    Søren smiley


  • #3   23. feb 2016 lade lampen og at den ikke går på venstre cylinder er 2 forskellige problemer
    prøv lige og byt rundt på tændkablerne og evt tændrør og se om problemet flytter sig
    for problemet kan godt ligge længere inde i sådan en 2-takter

    dem jeg har haft har begge haft lignende problemer og den ene var et dårlig stempel
    og den anden havde problemer med tændspolen
    og de problemer jeg har haft med ladelampen har været spændingsfald og ledningsnet fejl


  • Søren B
    Søren B Tilmeldt:
    maj 2013

    Emner: 2 Svar: 21
    #4   23. feb 2016 Hej Bent hvis jeg bytter rundt på tændkablerne køre den fint på den venstre.

    Hilsen Søren.


  • Søren B
    Søren B Tilmeldt:
    maj 2013

    Emner: 2 Svar: 21
    #5   24. feb 2016 Hmm det ser ud til at tændspole er i udu, og den lader med 17 v på batteriet så det er vidst en større omgang, der var knækket en stel til tændspolen men kan det få det hele til at futte af ?

    Venlig hilsen Søren.


  • #6   26. feb 2016 start med og gå alle kabler efter og så er der nok en spændings regulator der er dårlig

    med hensyn til din tændspole så er der nogen af dem der kan skiftes tændkabler på så det vil jeg foreslå for og finde en tændspile der virker rigtig er nemlig ikke nemt for en fra fx en fireblade som også køre med dobbelt tændspoler vil ikke virke på en jawa med den måde tændingen er bygget på


Kommentér på:
Jawa 350 tænding.

Annonce