Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til brug af relæ?
  • #1   15. apr 2016 Måske lidt om hvad det er til, ville hjælpe. For kan ikke tyde de kineser tegn.
    Normalt er kl30 konstant strøm.

• #2   15. apr 2016 Det er til en tracker smiley fatter heller ikke en brik af det

• #3   15. apr 2016 Kan du se om det er den tracker som skal trækkes af relæet? For så vil det nok være konstant strøm, men så virker det bare mærkelig der ikke er en sikring på. Der er ikke en ekstra udgang fra det interface?

• #4   15. apr 2016 Altså det her er jo tegningen som hørte med trackeren, så det må det vel være? Der er ikke nogen ekstra udgang smiley

• #5   15. apr 2016 så ville jeg nok prøve at smide en sikring i mellem kl30 på relæet og plus. og så se hvad der evt sker.
    Var det trackeren der blev trukket af relæet?

• #6   15. apr 2016 Altså jeg har ikke meget forstand på det her. men trackeren og relæet blev leveret sammen, så det går jeg da ud fra smiley

• #7   15. apr 2016 Men hvad så med 87a?

• #8   15. apr 2016 ja den udgang skal der jo kobles et eller andet på, evt den tracker?
    Har jo ikke set hvad der er i pakken, så lidt svært at svare på.
    Ellers skulle du nok have købt et lidt dyrer sæt med en bedre manual, hvis du er træt af gætte leg.

• #9   15. apr 2016 Det er skam ikke en billig en. har man forstand på det er det vel os fint med den tegning der er over det. Jeg er bare ikke super skarp til det. kan ikke finde ud af hvad det betyder det med 87a smiley

• #10   15. apr 2016 Relæet hedder 87a relæ, da det relæ har to udgange, et 87 og et 87a, og når spolen ikke er aktiveret, så går strømmen fra kl 30 og til 87, og når spolen trækker relæet så går strømmen gennem kl 30 og til 87a.
    Har du ikke et billede af den tracker? Er der bare to ledninger på den?

• #11   15. apr 2016 Okay, så lærte jeg også lidt idag smiley Hvis du kigger på billedet jeg har lagt op så er det faktisk trackeren man ser halvt øverst oppe smiley

• #12   15. apr 2016 Det er de 4 ledninger man skal bruge, de andre er til opdateringer smiley

• #13   15. apr 2016 men det relæ skal jo trække noget? Der må være noget i pakken? Du kan jo se på tegningen at den trækker noget.

• #14   15. apr 2016 Jeg tror at meningen med det her relæ er at trackeren skal styre det, og have mulighed for at slå tændingen fra.

• #15   15. apr 2016 Det er ikke særlig godt forklaret smiley Men ved nærmere eftertanke skal trackeren kunne lukke for brændstoffet eller for tændingen, og det må være her relæet kommer ind i billedet smiley

• #16   15. apr 2016 Så trackeren skal slå tændingen fra? hmm..

Har du ikke billede af hvad der er i kassen, og et mere tydlig billede af det stykke papir.

• #17   15. apr 2016 Kan desværre ikke klare et bedre billede lige nu smiley Nej, man har mulighed for at fortælle trackeren via sin telefon at den skal slå tændingen fra

• #18   15. apr 2016 hvis nu den bliver stjålet

• #19   15. apr 2016 Okay ja det giver go mening.
    Lidt info om trackeren havde nok hjulpet, men du fandt ud af det smiley

• #20   15. apr 2016 86 stel
    85 styrestrøm
    30 batteri +
    87 forbruger når relæet trækker
    87a forbindelse til b+ ved relæ når det ikke er aktiveret

• #21   15. apr 2016 Er der kun 30 og 87a som betegnelser ikk 31 og 86?

• #22   15. apr 2016 Der er da vist en 2 amp sikring på det diagram !!

Kommentér på:
Hjælp til brug af relæ?

Annonce