2.137 visninger
|
Oprettet:
Valg af dæk - erfaringer ? {{forumTopicSubject}}
Jeg skal have nye lakridser på min cbr f2.
Dækkende er hhv. 120/60-17 og 160-60-17.
Jeg har kigget lidt på pilot power 3, pilot road 4, pilot power 2ct og s20.
Kørslen er sportslig/sving. undgår helst motorveje. Bliver brugt til trackday. Kørsel i regnvejr er kun hvis jeg er uheldig at blive fanget i en byge eller på bane.
Jeg prioriterer vejgreb frem for hvor mange km de holder.
Hvad har i af erfaringer/viden? - både positivt og negativt.
Har i andre forslag til dæk valg?
Vh Andreas.
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 42 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 400 Svar: 2.364
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 1.550
sep 2013
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 81
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 904
dec 2014
Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 231
Edit. For sent blev overhalet af Hans henrik
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 904
Gælder reglen ikke kun hvis du har et momsnummer.
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 904
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 211
Det er godkendt herfra, så jeg har lige bestilt S21 som skulle have endnu bedre vejgreb og holde 36% længere,
nov 2009
Følger: 7 Følgere: 59 MC-er: 24 Emner: 14 Svar: 199
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 904
Har lige prøvet at gennemføre en handel på reifenversand.com og de kræver kun den normale 19% moms....
Jeg mener stadig at det kun er hvis du er momsregistreret, og vil have mulighed for at trække moms fra, at der bliver betalt 25 %, men ikke noget jeg har undersøgt.
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 904
Jeg synes det kan betale sig, og servicen plejer at være god.
Valg af dæk - erfaringer ?