Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha XVS 1100 skyder i udstødningen
  • #1   28. jul 2016 Suger falsk luft ved indsugningsgummierne

• Peter U
    Peter U Tilmeldt:
    jul 2016

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   28. jul 2016 Tak for dit svar Allan smiley
    Kan jeg gå udfra, at du mener stykket mellem karburator og cylinder og ikke mellem luftfilter og karburator?

• #3   28. jul 2016 Det første ja.
    Prøv evt at sprøjte bremserens eller starjælp på gummiet der, hvis den så går op i omdr så er de utætte.

• #4   28. jul 2016 Prøv at skyde lidt bremserens eller diesel start ind på dem når MCen er starter og se hvad der sker. Men de er tit møre og dårlige efter ganske få år.

• #5   29. jul 2016 Det kan også bare være at udstødningspakningen oppe ved cylinder er utæt

• #6   29. jul 2016 Synkroniseringen af karbur..............

• #7   30. jul 2016 Hej Peter.
    Check din vakumslange,- det giver disse symptomer ved revner eller anden defekt af slange..
    Der findes en ren mærkeklub for Star'maskiner - Starriders.dk eller søg på Facebook under Starriders Denmark,- her kan du få stort set alt den hjælp du har brug for..:-)

Held og lykke med cyklen..

Mvh KlausB - Formand for ovenstående..

• Peter U
    Peter U Tilmeldt:
    jul 2016

#8   3. aug 2016 Tak for alle jeres svar. smiley
    Jeg skruede gummimufferne af mellem karburator og cylinder - de havde nogle små revner, så jeg bestilte nogle nye. Har lige monteret dem og problemet er fortsat det samme.

Har lokaliseret "skydningen" til bageste cylinder. Udstødningspskningen ser ok ud.

Claus B, hvor finder jeg vacuumslangen?
    tak for tippet til starriders.dk

• #9   3. aug 2016 Det kommer lidt an på dit luftfilter. Hvis det er den originale sidemonteret, sidder der på bagsiden en tynd slange som går op under tanken - 6mm slange typisk, skift den ud med en benzinslange istedet - de holder og revner ikke..

• #10   3. aug 2016 Du skulle have sprøjtet dieselstart på gummierne, så havde du fundet ud af om de var revnet.

• Peter U
    Peter U Tilmeldt:
    jul 2016

#11   3. aug 2016 Du har ret Allan, men de var faktisk revnet/mørnet en smule, så det er fint nok, at de er blevet skiftet;-)
    Klaus, det er ikke det originale filter - der sidder to KN filtre oppe under tanken.
    Undrer mig for øvrigt over, hvad de to studser på siderne af gummimufferne er til - de var på de gamle lukket med to gummihætter, som jeg har flyttet over på de nye.
    Måske det vil være klogt at skifte dem til nye?

• #12   4. aug 2016 De er til at synkronisere karbur med, der skal sættes slanger på som går op til måleapparatet, og de gummier skal sidde på under kørsel.

• #13   4. aug 2016 Hej Peter - kører selv med en Hypercharger og et kn filter monteret i Hyper'en.
    havde selv en overgang problemet som din, skiftede blot slangen så var den i skabet..
    Der findes flere muligheder til montage, men det lyder stadig som noget manglende vakum/falsk luft - især efter at du har skiftet membranerne..

• Peter U
    Peter U Tilmeldt:
    jul 2016

#14   5. aug 2016 Tak for dit svar Klaus.
    Jeg får ikke kigget på problemet den næste uges tid, men vil bestemt søge i den retning du indikerer. Du/i hører nærmere??

• #15   6. aug 2016 Husk også at tjekke dine karburator paraplyer - et lille hul i dem og så er der bøvl så det basker.

Kommentér på:
Yamaha XVS 1100 skyder i udstødningen

Annonce