{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Emil E
Emil E
Tilmeldt:
17. sep 2016
Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 3

trykplade ved kobling yamaha yz250 {{forumTopicSubject}}

jeg er ved at renovere min crosser men da jeg skulle have en bolt af kom jeg til at ramme trykpladen til koblingen og så er der faldet en meget lille køle rib af på 1-,5 cm tænker bare om jeg kan kører med det eller om det har fået et for svagt punkt til at kører med

ellers må jeg.bestille en ny det bare.om det har betydning


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trykplade ved kobling yamaha yz250
  • Emil E
    Emil E Tilmeldt:
    sep 2016

    Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 3
    #2   17. sep 2016 haha ikke første gang jeg hører den men ja det var også det jeg selv tænkte men tænker også det svært for den som sådan at komme i ubalance når den er boltet 6 steder iforhold til hvis den kun var boltet i midten men må ofre de 500 kr på en ny så for at være på den sikre sidd

  • #3   17. sep 2016 Er den ikke af alu? Den sidder inde i motoren og er badet i olie, jeg ville ikke bekymre mig og ubalance overhovedet..... Jeg ville køre med det og bruge de 500,- på noget andet.,,.,

  • Emil E
    Emil E Tilmeldt:
    sep 2016

    Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 3
    #4   17. sep 2016 jo den er af alu så den vejer ikke en skid og jo den er badet i olie og ja de 500 kr kunne helt sikkert bruges et andet sted men ville bare lige hører folks meninger om det først

  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
    #6   17. sep 2016 Du fjerner bare samme mængde gods lige overfor, så er den i balance igen.

Kommentér på:
trykplade ved kobling yamaha yz250

Annonce