Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjernelse af kat og mere lyd
  • #2   7. okt 2016 Tænker om man gøre det med et simpelt mellemrør og så en tur i bænken som du siger. Eller er der sensorer eller andet som også bliver påvirket i katten?

  • #3   7. okt 2016 Det er nok en af jordens lette, cykler at komme i ECU'en.
    Alt software er gratis og OBDkablet koster ca 300,-

    Det eneste der er et must, er lambdasonden skal kobles fra. Det kan man i softwaret, om der skal mappes om, Ja det er jo lidt op til dig.
    Det eneste der sker ved, ikke at mappe den. Er en del sod i indsugningen, som selvfølgelig kan blive et problem senere.

    Jeg har lige har to af dem inde, og det har være nogle af de letteste, cykler at mappe EVER.


  • #4   7. okt 2016 Det lyder da lovende! Hvis man køber det mellemrør der passer, kan så både klare lambdasonde og mapning der hvor man får den rullet? smiley

  • #5   7. okt 2016 Skal den stadig mappes om hvis man bare fjerner katten? Mener ikke sådan en har en lambda sonde efter katten ? smiley
    Så burde det vel ikke være nødvendigt at få den mappet?


  • #6   7. okt 2016 #5
    Det har den ikke, men flowet bliver ændret en del pga det nye mellemrør.
    Motorstyringen på lige den her, er udbygget en del mere end normal. Så det den gøre, er at bruge IAP sensore, langt mere end normal. Faktisk har den 3 IAP (Normal har man kun 1)
    Så på mange måder, er den rigtig godt til, at tilpasse sig nye forhold.
    Problemet bare at der er indbygget, en sikkerdes der overfodre når flowet ændres.

    Billedet her en godt nok fra en 1050'er der har kørt 10.000 Km med åben udstødning. Ventilerne så også lige så slemme ud...


    profilbillede
  • #7   8. okt 2016 Hvor sidder IAP sensorer? og bliver problemet med overfodring løst ved at rulle den?

  • #8   8. okt 2016 inlet air pressure sensor = IAP
    Navnet sig lidt om hvor den sidder, de er forbundet med slanger til spjældhusene. Men dem SKAL DU IKKE RØRE VED !!!!

    Lad mig siger det på en anden måde, hvis den der ruller, ikke IKKE kan løse overfodring problemet. Skal han nok findes sig et andet arbejder.


  • #9   9. okt 2016 Nogen der ved hvor man kan købe det mellemrør der passer på? Det er til Arrow potten

  • #10   10. okt 2016 Bare en tanke:
    Mange ingeniører har brugt mange timer på at få den til ikke at larme for meget og ikke forurene for meget, hvorefter du bruger energi og penge på at omgøre det.


  • #11   10. okt 2016 derfor kører den vel ikke nødvendigvis godt , lange ??

  • #12   10. okt 2016 Hmm.. smiley Er det ikke 110% enklre og bedre at chippe den istedet, så man bevare, det bedste fra begge verdener.. ?? smiley

    I min verden smadrer du en bike der netop blev rost for sine eminente motor egenskaber, - en moderne motor kører absolut ikke bedre af bare at have et stort hul i begge ender..!!

    Ved at blot chippe så EU øko indstillingerne 0 stilles og du får alle dine hk ud på baghjulet hvor de hører hjemme.. Lyden bliver også mere rå..
    Men om det er nok for dig..? Hmmm. smiley

    Ellers må Vi andre må jo så bare nyde lugten af din uforbrændte benzin i stedet smiley

    smiley


  • #13   11. okt 2016 #11
    Lyder som om du ikke har prøvet en street triple i std trim.


  • #14   11. okt 2016 jo, det har jeg faktisk , men har DU prøvet en som er trimmet ??


  • #15   14. okt 2016 Ja og den største forskel var mere lyd

  • #16   14. okt 2016 Lyd er rart! smiley

Kommentér på:
Fjernelse af kat og mere lyd

Annonce