7.312 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Værktøj umbraco topsæt... hvor? Værktøj umbraco topsæt... hvor?

Hej jeg mangler et sæt umbraco toppe....
Er træt af mine sammensvejsede bolte smiley
Har fundet dette http://www.special-butikken.dk/site-box.cfm?SIID=1&COID=5266

og så et prof sæt til 1200 kr (det vil jeg så drømme om istdet for at købe)

Er der andre muligheder gerne billigere og gerne Århus området..... ved sq ikke hvor man køver værktøj her i nærheden og gider ikke køre forgæves......

Glem biltema de har ingen onlineshop smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Værktøj umbraco topsæt... hvor?
  • #1   22. feb 2007 Nu vi er ved det så samme spørgsmål 1/4" momentnøgle..... billig men god

• #2   22. feb 2007 køb det komplette i harald nyborg med torx og umbraco det koster ikke alverden men det virker hammer godt.. smiley

• #3   22. feb 2007 Ja du må da kende en tømre, eletrikker eller vvs`er
    der kan købe det gennem firmaet evt. med lidt rabat eller uden moms....
    det gør jeg hvis jeg mangler

• #4   22. feb 2007 Ud og skovl sne og tjen de ekstra sorte kroner til det prof smiley

Har du ikke et EA-center i nærheden?

• #5   22. feb 2007 Køb de løse toppe du skal bruge.
    Dyrt værktøj betaler sig i længden.

• #6   22. feb 2007 det sæt du viser der "Tecos" er et ganske udemærket produkt, det kan du rolig købe.
    hilsen en der er meget krakilsk med det værktøj han bruger smiley

• #7   22. feb 2007 Kraftwerk laver kanon godt værktøj - og tilmed er der livstidsgaranti på alt værktøj!

• #8   22. feb 2007 Jeg købte mit Proxxon-sæt hos Fog. Det skulle bestilles og kostede 400 (mener jeg), men der er både lange og korte toppe. Kanonglad for det!

• #9   22. feb 2007 Sorry - det var selvfølgelig ikke billigere end de 298 :(. Louis har et sæt, men det er vist til 3/8". Det koster til gengæld kun 10 euro

• #10   22. feb 2007 ØH - må jeg komme med et lille pip. Om det hedder Kraftwerk - Tecos - Facom - TengTools - eller hvilke mærker der kan findes frem, SÅ er faktum, at for så vidt angår dette værktøj, bliver det såmænd lavet helt præcis samme sted, på de samme fabrikker, af de samme små rare mennesker på Taiwan - til helt den samme løn. Kun et spørgsmål om markedsføring.
    Logik for perlehøns - Kraftwerk bruger 10 mio i Markedsføring - det kan kun betales via varen - men varen tilføres ingen værdi i form af bedre kvalitet.
    Livtidsgaranti - jae - så er det vel svært at give mere - eller hvad med livs tid + 10 år.

• #11   22. feb 2007 Er med på en lytter. Kunne nemlig også godt bruge sådan et sæt. Synes sgu det Kamasa ser dyrt ud. Hvor forhandles det iøvrigt?

• #12   22. feb 2007 Kan den pris bruges:
    10 stk. Unbrako toppe med firkant i metalæske.

Pris: DKK169,00
    5 - 19 mm

• #13   22. feb 2007 Hvor har du fundet dét Ivar??

• #14   22. feb 2007 Ivar D. Det er jo så din holdning! Vil skyde på, at der er forskel på et set fra Kraftwerk til 500 kr end det i Harald Nyborg til 150 kr..
    Måden værktøjet er designet på gør det simpelthen bare meget bedre at arbejde med! Desuden vil jeg godt væde med, at et set unbrakko fastnøgler fra Kraftwerk (eks) holder til MEGET mere end det billige lort man kan købe..

Jeg har selv et sæt fra usaq (som er samme - måske lidt bedre kvalitet end Kraftwerk på det område), og de nøgler kan VIRKELIG holde til noget.. Selv de små størrelser kan virkelig tage fat uden at blive deforme eller knække..

Hellere købe 1 sæt, som er kvali og lækkert at arbejde med, end af købe 5 sæt, der ikke holder til det samme..

Men hver mand sin smag! smiley

• #15   22. feb 2007 Hej Simon.
    Jae - nu sammenligner jeg heller ikke Kina værktøj og værktøj fra Taiwan ens.
    Usag og Kraftwerk bruger samme producent på Taiwan - kun et spørgsmål om farve på æsken - Begge distribuerer deres varer fra Vejle, med en afstand på 6 km. Først læsses varen af i Vinding og senere i Skibet under post nummer- Vejle - eller omvendt. Sendt fra samme fabrik. Blot med 2 forskellige fragtbreve.
    Thats Torx *-*

• #16   23. feb 2007 ja og OBS det er self str 11 mm og op! jeg er interesseret i.... har alverdens tognøglesæt.....bits.._nøgler.....T-nøgler osv op til og med 10 mm umbraco.
    My bad...

"Kan den pris bruges:
    10 stk. Unbrako toppe med firkant i metalæske.
    Pris: DKK169,00
    5 - 19 mm"

JA JA JA det kan den..... ! HVOR?

Vedr... moms kunne da aldrig drømme om at køre det over fatters eller svigerfatters drift........ smiley
    Bruger ikke store umbraco toppe hver dag så gider sq ikke gi 1299,5 + moms for det......

• #17   23. feb 2007 Livet er for kort til dårligt værktøj !!!

Biltemas værktøj med 10 års garanti, skulle være ganske udemærked, til os hjemmemekanikere.

• #18   25. feb 2007 Iøvrigt.
    Bare fordi noget kommer fra samme fabrik betyder det ikke at det er lavet af de samme matrialer!

• #19   26. feb 2007 Jeg købte i sommers med stor skepsis hos Jem&Fix et sæt umbrako bits alá det der linkes til i #1, de passer alle i en 10mm. top og har indtil videre holdt hvor selv umbrako'er fra mit proxxon sæt har måtte lade livet.
    Det svage led her er 10'er toppen og x-pind/skralde.

Pris 99,-

Kommentér på:
Værktøj umbraco topsæt... hvor?

Annonce