{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.278 visninger | Oprettet:

Honda anf 125 {{forumTopicSubject}}

Hejsa har en innova fra 2013 kørt 70000km fået jævne service og skiftet div. Sliddele.
Men den døde på motorvejen hvor den ikke rigtig ville trække og larmer meget / tikker banker fra motor.
Nogen som har idé om hvad det kan være ?
Troede først det kunne være nålelnåleleje?, men efter nærmere undersøgelse kører den vist uden.
Kom gerne med bud ??


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda anf 125
  • #1   7. feb 2017 Jeps den køre uden nåle leje, min havde samme problem, indtil jeg skiftede stempel og ringene mm.

  • #2   8. feb 2017 hvis den tikker fra motoren kan det være grundet mangel på olie hvilket gør at stemplet sætter sig... evt kig efter olie steder hvor der ikke skal være olie bla i luftfilter, da det kan være pumpet forkert rundt eller sådan noget.

  • #4   8. feb 2017 Er det ikke også lidt voldsomt at køre på motorvej med en ANF 125 ? Jeg personligt ville ikke føle mig tryg der , med så lille en mc . Har selv kørt 150 cc , og den blev på de mindre veje Selv på hovedvejen var jeg ved at blive kørt ned bagfra...... smiley
    KIM


Kommentér på:
Honda anf 125

Annonce