{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker: lamper, vaskemaskine 2.600 kr.
  • delvis nedrivning af væg 3.500 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.500 kr.
  • Ophæng af Stasdock cykelholder, opslagstavle og loftslampe 1.000 kr.
  • Færdiggørelse af opskæring og fjernelse af olietank 1.750 kr.
  • Klipning af hæk/tilretning 3.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lithium batteri
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 296 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 67 Svar: 20.865
    #1   16. feb 2017 Man skal altid have ensretter/laderelæ på - ellers er der jo vekselspænding på maskinen?

• #3   17. feb 2017 Du får problemer med den originale regulator

• #4   17. feb 2017 De gamle cykler lader ikke nok eller jævnt nok ved lave omdrejninger. Det bedste du kan gøre er at bruge en mosfet regulator fra en nyere cykel

• #5   17. feb 2017 Jeg har lige købt en lithium batteri. Men jeg kan ikke anbefale det. Efter 2 dage i bruge det er nu blot en meget dyre doorstop. Vejret i Danmark er for koldt. Det var ikke egnet til koldstart. Køb en AGM batteri i stedet.

• #6   17. feb 2017 Og det er fordi det ikke blev ladt rigtigt.

• #7   17. feb 2017 Og det er fordi det ikke blev ladt rigtigt.

• #8   17. feb 2017 Den var der mest kun til at start MC, men efter denne var sat ved -5 grader i 2 dage var det for koldt smiley . ... R/R er et MOFSET FH020AA 50 Ampere (som aligevel skulle være godt til oplad ved lav RPM) , men så langt kom lordet ikke, denne var ud med det samme smiley .

• #9   17. feb 2017 Fh0020a er ikke længere den bedste lade regulator, den belaster stadigvæk statoren meget selv når batterie er ladet op, find en af freeruning typen.

• #10   17. feb 2017 Tak Søren. Hvor kan man finde ud af mere om Freerunning regulatorer til MC? Google var ikke meget hjælp.

• #11   18. feb 2017 Det kalders også en serie regulator, og der er flere typer compu-fire og Shindengen SH775 SH847 RR58. Være opmærksom på der er rigtig mange Kina kopi produkter

• Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 356
    #12   20. feb 2017 Lithium batteri på en MC. En dyr løsning, som skaber langt flere problemer end den løser.

De giver mening til R/C fly og til elcykler, ikke til en maskine der selv kan lade på batteriet.

• #13   23. feb 2017 vrøvl. man skal bare sørge for at ens lade system virker og at batteriet er af ordentlig kvalitet, som hos os truecousins.dk. Vi tester hver enkelt batteri selv og har ingen reklamationer haft - på nær folks uopmærksomhed - læs manualen først.

• Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 356
    #15   23. feb 2017 Selvfølgelig skal du udtale dig godt om noget du selv sælger.

• #16   23. feb 2017 Næ, men når vi nu har valgt at teste hvert enkelt batteri for indre modstand, belastet spænding og funktionalitet af den indbyggede ladovervågning, så har man lidt mere tiltro til at det virker. Og uden nogen egentlige reklamationer efter næsten 200 solgte lithium startbatterier. desuden kører vi dragracing på 9. år drevet af. lithium batterier, så jeg er ikke den stereotype sælger du v il gøre mig til. kig evt. på truecousins.dk og bliv klogere

• #17   23. feb 2017 og i øvrigt er det tydeligt at du ikke ved hvad du taler om, men du har sikkert kørt eller erfaret noget der har givet di den holdning og det er jo helt naturligt. me. hvis du tror at fremtidens startbatterier er baseret på bly, så vil du tage fejl

• #18   23. feb 2017 Fedt i gør jer gode erfaringer Hans Henrik! Bruger i andre lade-regulator til jeres batterier eller virker de på de gamle cykler med originale RR'ere ?

• #19   23. feb 2017 alle vores batterier har virket indtil videre på alle de MC de er monteret, uden nogen modifikationer. ældste jeg kender til med sikkerhed er en BMW fra 1980. så længe MC ladespændingen er 13.4 og op til Max 14.80 volt er det fint, højere bliver det ødelagt og over 15 volt bliver også de fleste blybatterier ødelagt.

• #20   23. feb 2017 Lyder spændene, kan være jeg skal prøve et af jeres batterier. Hvad er det mindste i sælger ? Jeg har ikke elstart på.
    Men i har slet ikke oplevet lade problemer ved lave omdrejninger ? Det er det problem jeg har haft med 4 forskellige lithium batterier af forskellig kvalitet.

• #21   24. feb 2017 hvad med om du kontakter mig på 40983355, så finder vi noget du kan prøve af, hvilken MC har du? Hvis du kan komme til Brønshøj med din MC kan vi også måle lidt på det hele, Mvh Hans-Henrik, True Cousins,

• #22   5. mar 2017 Jeg ringer til dig på et tidspunkt! Har et par cykler der kunne mangle et batteri

Kommentér på:
Lithium batteri

Annonce