{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Anders  W
Anders W
Tilmeldt:
23. feb 2017
Følger: 12 Emner: 3 Svar: 5

Suzuki GS tank {{forumTopicSubject}}

Jeg har en suzuki GS 850 fra '81 med en stor grim tank på, som jeg gerne vil skifte ud med noget mindre der er knap så firkantet.
Er der nogen der har erfaring med, at sætte en gs 400, 500, eller 750 tank på en 850.
Umiddelbart ser det ud til, de passer lige over på, men jeg er ikke sikker.
Jeg håber i kan hjælpe mig, på forhånd tak

Vh. Anders Welander


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki GS tank
  • #1   8. mar 2017 hvis du er frisk kan vi bytte lige over med min fra en gs750 Der skal dog lidt spartelarbejde til og så maling selvfølgelig.

  • Anders  W
    Anders W Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 12 Emner: 3 Svar: 5
    #2   9. mar 2017 @UltralydsManden.
    Det vil jeg meget gerne gå med til. min er dog heller ikke for køn, og du skal nok forvente den også skal spartles og males.
    men jeg kan lige tage nogle billeder af den og sende til dig hvis du er interesseret? smiley


  • #3   9. mar 2017 Er ret sikker på tanken er længere på 850 end alle de andre tanke. .. Du nævner... så hvis du skal skifte skal der også andet sæde osv på. Men det er måske det du er i gang med... for så er det ikke noget problem

  • #4   9. mar 2017 tænker ikke den er længere end den på 750'eren.. for den er satme laaaang..! smiley Men det da godt tænkes at jeg kunne have interesse i det..

  • Anders  W
    Anders W Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 12 Emner: 3 Svar: 5
    #5   10. mar 2017 Så får jeg lige taget nogle billeder af den senere idag, og så kan jeg også lige måle afstanden på beslagende, så vi kan finde ud af om de har den samme længde. smiley

  • #6   10. mar 2017 Og så kig lige på beslaget hvor den "skrues" fast på stellet(mellem sæde og tank). Husker det også som det er noget andet.... men det kan nok ændres...

  • Anders  W
    Anders W Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 12 Emner: 3 Svar: 5
    #7   10. mar 2017 Tak For info Lars. Jeg skal nok være opmærksom på beslaget smiley

Kommentér på:
Suzuki GS tank

Annonce