{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  yamaha xs 1100
  • #2   1. maj 2017 Det er udligningsslanger, sidder normalt op til luftfilterkassen.

  • #3   1. maj 2017 Mange tak.. Hvilken funktion har de, og skal de tilsluttes noget, eller bare være der...? Jeg har set andre karburatorer til XS 1100 uden disse..

  • #4   1. maj 2017 Det er for der er fri luft i svømmerhuset, du kan skaktens føre dem under ud,hvis du har andre filtre på, ingen mærkbar betydning.

  • #5   1. maj 2017 Ok tak.. Dvs at jeg godt kan føre dem ud i bunden af maskinen?

    Har lige monteret nye UNI power luftfiltre.Hvad vil du anbefale mht dyseskift osv?


  • #6   1. maj 2017 Du skal i hver fald dyse om, kan ikke lige huske std dyse mål, men gå 3 nummer op, og evt hæv nålene med 1 hak.

    Sådan en yammer er forøvrigt meget følsom med synkroniseringen, det er meget vigtigt.


  • #7   1. maj 2017 En anden detalge, vacumreguleringen til tændingen, går jo orginalt fra en manifol, jeg har over et t stykke tilsluttet den fra 2, det fjerner klikkeriet i tomgang, når vacumdåsen får en mere konstant vacum. smiley


  • #8   1. maj 2017 Tak. Er ikke lige sikker på, hvor jeg finder de nye hoveddyser, men ebay kunne vel være svaret..

  • #9   1. maj 2017 Her på fyn har vi en guro, Årslev mc, han hedder karsten. Han har alle størelser.

  • #10   1. maj 2017 Fandt du forøvrigt de orginale kabs, ved du søgte?. Jeg har brugt nogle fra fj 1100, de har samme mål udvendig, men var lidt af en udfordring at få til at køre ordentligt.


  • #11   1. maj 2017 Super. Ham vil jeg forsøge at kontakte smiley

    min vacumslange fra tændingen går til nr 2 karburator- er det det du mener?


  • #12   1. maj 2017 Ja, et t stykke på, så du tar den fra 2 cyl.

  • #13   1. maj 2017 Jeg fandt en lokal her i Rønne, der havde en gammel ophugs 1100 stående. Hvis jeg selv kom og afmonterede karburatoren, kunne jeg få den for 400.- Skruer til toppene og svømmerhusene sad så uhjælpelig fast, at jeg måtte bestille en snap on tang fra USA til at afmontere dem- iøvrigt et helt fantastisk stykke værktøj... Skal faktisk prøve at starte den op her idag for første gang, med den nye karb.. Derfor tænkte jeg på det her med dyser..

  • #14   1. maj 2017 Billigt smiley Vær omhyggelig med rengøring af nåledyserne, ellers løber de konstant over. Du kan jo saktens opstarte på org dyser, men ikke køre for meget med for mager blanding. Held og lykke med det smiley


  • #15   1. maj 2017 Mangetak, og Tak for hjælpen herfra. Fedt med andre XS1100 folk. Kontakter jeres guru mht dyser smiley

  • #16   1. maj 2017 fik startet maskinen op- men opdagede at den kun gik på 2 cylindre.. Byttede så lidt om på tændkablerne til tændrørene, og til sidst gik den på alle fire cylindre.. Vidste ikke, at hvert tændkabel hørte til en bestemt cylinder?? Har godt nok set, at visse ældre maskiner har numre på tændkablerne- feks 1-2-3-4.. Nå men overvejer lidt det originale filter igen- er ok træk i- og så er det efter min mening ikke grimmere end de der power skumfiltre

  • #17   1. maj 2017 Alletiders smiley Men du har ikke helt ret i det med tændkablerne. Cyl 1 og 4 tænder samtidig og 2 og 3. Gnisten i udstødningstakten er jo ligegyldig. Hvis den skulle tænde 1342 ville det kræve en strømfordeler,og det har den ikke.

    Jeg tror også du vil spare dig selv for meget bøvl ved at bruge org. filter


  • #18   1. maj 2017 ok.. forstår ikke lige, hvad der gjorde forskellen.. men først da jeg byttede lidt rundt på tændkablerne, spillede den fint på alle cylindre.. smiley

  • #19   21. maj 2017 Den leverede nogen ordentlige brag i udstødningen..

    Her en lille måneds tid efter vil den overhovedet ikke starte.. Der er gnist på alle tændrør, den kører rundt- men ingen eksplosion.. Batteriet er friskt- lader det op hele tiden, da det aflader lynhurtigt, kun ved at forsøge at starte... Tror efterhånden den må være gal med karburatoren, selvom den ser helt fin ud- svømmere bevæger sig fint osv... Men ØV, da jeg jo gerne vil ud ha den ud nu....


Kommentér på:
yamaha xs 1100

Annonce