{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha XS 1100
  • #1   18. aug 2018 Jeg har engang været med til at prøvekøre sådan en for en ven som boede langt væk.
    Vi var 2 fyre af sted sammen og jeg var første prøvekører.
    Da jeg kom tilbage og overleverede til næste prøvekører var min kommentar:
    "Kør forsigtigt, den kan hverken styre eller bremse, og den vejer som et damplokomotiv".
    Cyklen fejlede ikke noget, sådan er de bare.
    Det behøver ikke nødvendigvis være dårligt - min BSA fra '62 kan heller ikke bremse.

    Nå, men min pointe er, at du skal være opmærksom på at køber man cykler fra før omkring 85-90 så får man nogle ud-daterede egenskaber.
    Det kan så være en charme osv.
    Men man skal vide hvad man gør.


  • #2   18. aug 2018 ..en Suzuki Bandit 1200 fra 90'erne gør det mange, mange gange bedre....

  • Jacob L
    Jacob L Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   19. aug 2018 glemte jeg lige at skrive, jeg er på jagt efter en cafe racer smiley

  • Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 22
    #4   19. aug 2018 Har haft en XS1,1 med sidevogn. Du skal være særligt opmærksom på bagtøjet og transfer gearkassen på motoren, de er kendt for at mangle tænder. Du kan kun få disse dele brugte og tit i tvivlsom stand. Bremseegenskaberne vil jeg betegne som være tidstypiske, ikke prangende. Bliver de renoveret og er i orden kører det fornuftigt. Cyklen vejer 285kg tør, så det kræver noget tilvending smiley

Kommentér på:
Yamaha XS 1100

Annonce