{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Rene B
Rene B
Tilmeldt:
23. jan 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Yamaha FZR 1000 reservetank ? {{forumTopicSubject}}

Hej hvordan fungerer reservetank systemet med en fuel sender i tanken, min kører tanken tom uden jeg bliver advaret om lav benzin stand ??
Det er en Yamaha FZR 1000 model 3LE årg 90


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha FZR 1000 reservetank ?
  • #1   14. jun 2017 Det skulle være elektronisk indikation af at den går på reservetank. Det samme på virago. Den burde bare lyse op i en lampe/pære. Og så skulle man kunne trykke på en knap for at aktivere den resterende mængde benzin.. Så hudt jeg visker..

  • Rene B
    Rene B Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   15. jun 2017 Jo tak var det bare så vel, der er ikke nogen lampe der lyser (Der er slet ikke nogen lampe) og ja der er en trykknap men den er ligeglad med om den er aktiveret eller ej ?

  • #3   15. jun 2017 Så lyder næste skridt som indkøb af voltmeter og en Haynes bog med ledningsnet diagram.. Niveau måleren i tanken sender besked til styreboksen som så sender strøm til benzin pumpen og en advarselslampe

  • Rene B
    Rene B Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   30. jun 2017 Nej der er ikke nogen lampe og den er ikke født med nogen lampe, der er blot en kontakt når den skal på reservetank, men selvom den ifølge knappen står på almindelig tank så kører den tanken tom og afbryderen er i orden !!!


Kommentér på:
Yamaha FZR 1000 reservetank ?

Annonce