{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.300 visninger | Oprettet:

dæmpning af udstødning, forslag {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har nogle potter, som jeg gerne vil dæmpe lidt, sådan 50%. Potterne er af den type man kan se igennem smiley og hvor der er lyddæmpende materiale rundt om det ledende rør (som man kan se igennem). Min ide er, at svejse en gennemhullet skive ind i røret (så skiven sidder på tværs og spærrer og luften skal presses igennem de små huller). Jeg kan ikke afgøre om skiven skal være ved indgangen eller udgangen af potten?

Forslag, gode og dårlige erfaringer modtages gerne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dæmpning af udstødning, forslag
  • #2   10. mar 2007 Decibel killer er det du skal have fat !

    de fleste udstødningsfabrikanter har sådan ind til deres udstødninger ! det er et rørindsats du kan sætte i potten.

    skal du til syn ? så sæt en prop i ende med et liie hul i !

    lavede engang en prop på en yusimora udstd.! lavde den i en drejebænk : skive med liie hul i midten der passer i diameter til bagerste hul med et gevindhul i siden så den kan sidde fast, men bore også i potten i siden under røret og sætter en skrue igennem potten så skiven skiven sider fast ! fik en fzr 1000 igennem syn på den måde.

    hilsen Kenneth.


  • #3   10. mar 2007 tak for ideerne.
    Jeg skal ikke til syn, det er pga. mine naboer. Der findes desværre ikke nogen DB killer til de Vance og Hines jeg har. Jeg har set nogle udstødninger med diffuser disc i enden, det må være den rigtige vej, så jeg prøver at lave en diffuser rørindsats.


  • #4   11. mar 2007 Uanset hvad du finder frem til af løsning, laver du så ikke nogle billeder af resultatet.
    Jeg selv står også med en potte incl DB killer som rumler lige højlydt nok.


Kommentér på:
dæmpning af udstødning, forslag

Annonce