{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.202 visninger | Oprettet:

Joachim L
Joachim L
Tilmeldt:
25. jun 2016
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

Jinlun Lifan 250 King ( LF250-4) tændrør gnister ikke? {{forumTopicSubject}}

Hej MC-Galleri. Jeg står i den situation at min MC lige valgte at den ikke vil være samarbejdsvillig efter en transport.

Mit problem ligger i, at da jeg skulle starte op for den ville der ikke komme gnister fra tændrøret og ind i motoren. Det skal også lige siges at den væltede under transporten.

Det sjove er bare at alt ser ud til at virke på den udover gnisten på tændrørene. Stemplerne kører, der er lys på alt og den får nok benzin.

Så min teori er, at tændspolen måske kunne være kaput? Men hvad er jeres umiddelbare teori? Jeg er nemlig stadig ret ny til motorcykel, så jeg vil lige spørge dem herinde med mere erfaring end mig om hvad de tænker det kunne være?

Mange tak på forhånd smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jinlun Lifan 250 King ( LF250-4) tændrør gnister ikke?
  • #1   1. nov 2017 Jeg har lige haft lignende problem på en Konceed (sym) og jeg fandt ud af at der ikke kom gnist hvis sidestøtteben var nede.

    Har du kontrolleret dette?

    Derudover skiftede jeg CDI enhenden


  • Joachim L
    Joachim L Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #2   1. nov 2017 Før uheldet med transporten kunne den sagtens tændes hvis den stod på sidestøtteben, så jeg tror ikke at det er der problemet ligger.

    Jeg har godt nok ikke nået at få skiftet hverken tændspole eller CDI, men det regner jeg med at gøre de kommende par dage - så kan jeg samtidigt også lige få tjekket om det bare var en ledning der havde revet sig løs.


  • #3   2. nov 2017 Jeg vil sige det nok er en dårlig forbindelse. Evt. sikringer.

  • #4   2. nov 2017 Har den ikke sådan en motor-stop-knap på styret, der kan enten være slået til efter væltningen, eller måske har taget skade deraf?

  • #5   2. nov 2017 Den kan nok kun starte med sidestøtten nede hvis den er i frigear, er den det? Kontakten til sidestøtten kan også være klemt? Jeg ville starte med at se kontakterne og ledningerne til dem efter

  • Joachim L
    Joachim L Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #6   2. nov 2017 Jeg kan lige prøve at tjekke de ting som I har skrevet. Tak for hjælpen!

Kommentér på:
Jinlun Lifan 250 King ( LF250-4) tændrør gnister ikke?

Annonce