1.585 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

GS850 skift af ventilstyr GS850 skift af ventilstyr

Er ved at ordne toppen på gs850’eren. Og der er en smule for meget slør ved ventilerne. Ventil stammen er ikke i nærheden af minimumstykkelsen så tænker det må være styret der er slidte. Er det bare at banke dem ud med en tilpasset dorn, i med de nye og køre dem med en rival til sidst? Cylinder service som honede cylinderen sagde det kunne være noget lort på især japanere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GS850 skift af ventilstyr
  • #2   16. jan 2018 helt klart nu når du skal have det skilt ad, så få renoveret toppen helt.. samt planet lidt.
    Hvis du har en Email adr. kan jeg sende en PDF manual over gs 750 fra 79.. Det burde være det samme mener jeg. smiley du kan jo altid se om det ligner..

• #3   18. jan 2018 Det er skam planen at ventiler og sæder også skal slibes/fræses.. men styr ska jo være iorden før fræs af sæder.

Jeg har allerede manualer til den, så det er der styr på.

• #5   20. jan 2018 Jeg fik ordnet min top hos RMC motor. Nye ventiler, nye styr og fræset sæder. Længden på ventilerne blev tilpasset brikkerne så afstanden passede. Super arb og til at betale.. Snak med Flemming han er super flink..

• #6   21. jan 2018 Ja han er en dygtig kleinsmed smiley

• #7   5. apr 2018 En lille opdatering...

De gamle styr blev banket ud med dorn, ingen problemer. Havde købt 8 nye bronze styr fra suzuki performance parts i uk.( de kostede det halve af originale). Men de 4 styr på udstødningssiden var for små så de sku retur, fik 4 tilbage i overstørrelse som blev drejet ned til samme dia. Som de gamle så blev det hele samlet og sendt til cylinderservice. De sleb ventiler, ventil stammen, sæder og planet toppen for 1200kr. Den sprang i gang ved første start og køre perfekt.

Tak for hjælpen

profilbillede
Kommentér på:
GS850 skift af ventilstyr

Annonce