Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  olie fra thansen
  • #1   30. mar 2018 Personligt synes jeg at Castrol bliver hypet for meget.. Men ja, den er helt fin...

• #2   30. mar 2018 Den er fin, jeg har i flere år brugt denne http://www.thansen.dk/scooter-knallert-mc/olie-rens-og-pleje/putoline-produkter/motorolie/putoline-technomoto-sport-4-10w-40-4-liter/n-244553018/pn-420468268/
    Men nu er der sikkert nogen der fortæller at Thansens olie er fortyndet med vand, eller lignende vrøvl!

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
    #3   30. mar 2018 Fortyndet med Bensin!!!!!!!!!!!

• #4   30. mar 2018 #3 Hvad er "bensin"?? Kalder man kinesernes pis det, for Thansen har vel en stor mængder underbetalte børnearbejdere til at tvangspisse i olien smiley

• Sajmon ™

#5   30. mar 2018 Ja det er kineser benzin. En blanding af kineser og benzin...

• #6   30. mar 2018 Javel, så er det sgu nok derfor at jeg tit mener at der lugter af stegte ris når jeg har tanket på en discounttank smiley

• #8   30. mar 2018 T. Hansen er lort..

• #10   30. mar 2018 #8:
    Hvorfor det?

• #11   30. mar 2018 Den har jeg selv kørt med. Virkede fint.

• #12   30. mar 2018 #10
    Jeg har kun dårlige oplevelser med T.Hansen.
    Ikke kun deres produkter, men i høj grad inkompetence hos deres ansatte.
    Og så får man absolut ingen hjælp eller godtgørelse hvis et produkt man køber, fejler. F.eks. hvis en tandrem knækker.

Det har jeg hos FTZ og Au2parts..

Så jeg har personligt valgt at boycotte T. Hansen

• #13   31. mar 2018 Det har jeg aldrig oplevet.
    Jeg fik byttet en dunk Castrol-olie med et smil efter næsten et år, har fået ombyttet sprungne pærer, repareret cykel på garanti, byttet løbetøj osv. osv...

Jeg tænker, det afhænger meget af, hvilken tilgang man har, når man reklamerer smiley

• #14   31. mar 2018 Du kan sikkert også få byttet din knækkede tandrem.. Men hvad med følge skader

• #16   31. mar 2018 Men fordi, de ikke dækker følgeskader, betyder det vel ikke at "T. Hansen er lort"?
    Så tænker man sig da bare om og vælger hvad man køber hos dem - Ikk? smiley

I øvrigt tror jeg ikke på, at nogle af de andre uden videre dækker følgeskader, hvis man som hjemmemekaniker tropper op og siger at motoren er defekt, som følge af en eventuel fejl på den tandrem, de har solgt...

• #18   31. mar 2018 Jeg kritiserer ikke deres varer, jeg kritiserer servicen.
    De har en masse billigt skrammel, og de har alle de samme varer som jeg køber andre steder som "kvalitet".
    Men efter at have diskuteret med en bedrevidende expedient, om en reservedel passer eller ej, så er det min officielle holdning. T. Hansen er ikke en butik jeg handler i. Og på baggrund af min erfaring med dem menet jeg at de er "lort", en useriøs forretning.

• #19   31. mar 2018 Nu er jeg langt fra jurist. Men mon ikke både T. Hansen OG deres "konkolleger" har en produktansvarsforsikring, som man kommer til at parlamentere lidt med, hvis man som privatperson forventer at få eventuelle følgeskader dækket?

Og som svar på emnet: Ja! smiley

• Sajmon ™

#20   31. mar 2018 #12 - Naturligvis får du ikke byttet både tandrem og de ting som går i stykker, når den knækker. Det gør man absolut heller ikke hos hverken FTZ eller Au2Parts.

#17 - Hvis din pære til 25 kroner sprænger første gang du tænder lyset, så bytter de den. Det gider jeg ikke engang diskutere - men det forudsætter naturligvis at man opfører sig ordentligt. Har du en anden oplevelse, så er årsagen til problemet med al sandsynlighed at finde i spejlet - eller på din bil.

#18 - Jeg handler sjældent i T Hansen - ikke fordi deres varer er dårlige, men fordi de oftest ikke har hvad jeg skal bruge.

Men nu betragter jeg også folk, som både vil have varen til laveste pris, OG forlanger den bedste service i verden, som lallende idioter. Sorry du måske føler dig stødt over det her, men du er bund naiv hvis du tror dine penge køber dig begge dele på samme tid.
    De mennesker som står i T Hansen, skal sælge alt fra plastikblomster til motordele, så naturligvis kan de ikke have indgående viden om alle varer de sælger.
    Det man fejlagtigt kalder "en bedrevidende expedient", er i realiteten bare en mand som stoler på sit bagland og dets evne til at smide de rigtige varenumre på den rigtige vare, og der er stort set ingen øvre grænser for hvor SNOTDUMME kunder kan være når DE selv er pisse påståelige.
    Der er altid to sider af samme sag, så uden at kende andet end din, kunne muligheden sagtens være at du var idioten, og de havde forsøgt at rådgive dig efter bedste evne, med det forbehold at "bedste evne" koster dig langt mindre end hos de andre forretninger du nævner.

#19 - Det tror jeg faktisk du har helt ret i. smiley

Og jeg er enig. smiley

• #22   31. mar 2018 Prøv lige at læse, hvad jeg skrev i #13 smiley

• #24   31. mar 2018 Det er korrekt, at brydes emballagen, bortfalder returretten.
    Men det har da intet at gøre med reklamationsretten (du skrev jo bytte) smiley

• #25   31. mar 2018 Jeg køber disse og følger det, der står i teksten smiley

Gud, hvor kom vi langt væk fra olie!
    - Men olietråde har det jo med at blive lange smiley

profilbillede
  • #27   31. mar 2018 Det var vist et velovervejet svar smiley

• #29   31. mar 2018 #28 De unge mennesker er jo ikke ansat til at være eksperter i købeloven, de er der for at tage imod betaling for det du vil købe! Og skulle de ansatte i discountbutikker uddannes i købeloven, burde samtlige kunder da have et kursus i god opførsel, som andre har skrevet er der som regel en sammenhæng med denne, og den betjening (eller mangel på samme) som folk oplever!

• #33   1. apr 2018 Manden spurgte omkring olie. Ikke service.

Hold kæft hvor er den her side en kællinge gruppe.

Jeg har kørt med castrol fra thansen i ræser i mange år. Fejler intet og folk som skriver andet ved ikke hvad de snakker om.

Castrol sætter ikke deres mærke på noget som ikke dur.

• #34   4. apr 2018 Dette er et klassisk eksempel på hvorfor jeg ikke støtter t.hansen

https://www.bilgalleri.dk/forum/off-topic/1434047-thansen__saa_har_man_oplevet_det_med

• #35   12. apr 2018 #34 - Klassisk eksempel på hvorfor man ikke skal lytte til tåber på mcgalleri.

• Sajmon ™

#36   12. apr 2018 #35 - Er du så en af dem? Eller kan du ikke lige forklare hvordan vi skal kunne spotte dem? smiley

(Jeg tror du mener bilgalleri...). smiley

• #37   16. jul 2018 nu virker linket ikke mere..:(

Kommentér på:
olie fra thansen

Annonce