944 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Suzuki GS 750 Suzuki GS 750

Hej.. jeg er kigger på en suzuki gs 750, men synes den bruger for meget olie. Jeg har kigget efter en anden motor, men forgæves er der nogen der kan hjælpe mig. Er der evt. nogen derved om man kan sætte en nyere motor på fra en anden model og om det er lovligt...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki GS 750
  • #1   25. apr 2007 ja du kan eks tage en bandit eller tidligere gsxr motor og smide i ...
    den har en anelse flere heste

ellers gå totalt grassat og smid en busa motor i .... så det din højrehånd der styrer hvor meget stellet skal ligne en banan eller sommerhat :)))

• #2   25. apr 2007 okay, spøj til side mener du seriøst, at man kan sætte en nye motor, jeg aner ikke hvad reglerne er passer den i det hele taget på en gs 750 cykel? og kan den synes med det? hvis man skal renovere den gamle i stedet for, hvad skal så laves/skiftes og hvor meget kan jeg selv lave? og hvor skal det andet laves henne...

• #3   25. apr 2007 super, takker for hjælpen.. du ved evt. ikke, hvor man kan købe nye stempelringe/stempel (måske overstørrelse) eller hvor de bore cylinder op henne gør du? jeg kunne jo evt. bare renovere den gamle motor...

Kommentér på:
Suzuki GS 750

Annonce