Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kædesvineri
  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #1   11. apr 2018 Hvis du smører dagen før du skal køre, burde det ikke svine.

• #2   12. apr 2018 Tør kæden bedre af.

• #3   12. apr 2018 Smør kæden efter endt køretur når den er varm, så skulle det hæfte bedre.

• #6   12. apr 2018 Jeg har de fire sæsoner brugt Muc-Off Chain Lube, et voksbaseret smøremiddel. Påføres efter endt kørsel (400 - 500 km). Sviner næsten ikke, men skal påføres lidt oftere. Renser kæden med et produkt fra samme firma, 1 - 2 gange pr. sæson (ca. 6.000 km)...

• #7   12. apr 2018 Motorex kædespray på en varm kæde virker for mig, husk ikke for meget på af gangen.

Kædesprayen er hvid så det er nemt og se hvor man er nået til

• #8   12. apr 2018 Da jeg bruger meeeget! kæde smørelse (hele året) og hverken gider tørre det halve af på svinger og bagfælg - eller betale vildt meget, har jeg de sidste par år brugt plutolines hvide keramiske voks..
    Det virker helt fint især i regnvejr er det tydeligt at se hvordan kæden skyer vandet der bare ligger som små perler på voksen.
    Det klassiske svineri inde ved fortanhjulet er der stadig.. men når jeg sprayer en stribe 10-12 cm voks korrekt på nede på indersiden af kæden, flyver der intet andre steder hen. smiley
    Jeg sprayer efter hver 150km (hver eftermiddag, nemmere at huske smiley ) men det er nok lidt for ofte iflg. Vejledningen smiley

Eneste “problem” er at du skal ind i en thansen shop og handle..

profilbillede
  • #9   12. apr 2018 Tak for input. Vil forsøge at smøre på smartere tidspunkter, og hvis det ikke virker så på noget voksbaseret produkt, da jeg alligevel smører ret ofte.

• #10   12. apr 2018 Jeg bruger også motul c2 road plus. Det bedste jeg har prøvet indtil videre. Det er tynd som vand men bliver meget klæbende.

• #11   12. apr 2018 Maxima chain wax smiley

• #12   12. apr 2018 Putoline Drytec fra Thansen fungerer super godt og sviner stort set ikke, jeg har brugt det i 3 år nu og er yderst begejstret

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #14   13. apr 2018 Og smør indvendigt, istedet for udenpå smiley

• Kåre L
    Kåre L Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 46
    #16   20. apr 2018 # 15
    Kædeolie til trædecykler hæfter ikke så godt til kæden som kædeolie til mc.

• #18   24. apr 2018 Jeg har brugt Motorex de sidste 10 år på min Fireblade. Smør den varme kæde efter en lang tur, lad den stå natten over så sviner det nærmest ikke.

Kommentér på:
Kædesvineri

Annonce