{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.172 visninger | Oprettet:

ændring af bremser... suzuki gs 750 {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at anskaffe mig en suzuki gs 750, men jeg er ikke tilfreds, med de nuværende bremser. Det er godt nok med dobbelt skivebremser foran, men jeg vil gerne have det ændret til ventileret bremser er der nogen, som ved hvilken anden model med ventileret skiver jeg kan købe/stjæle fra?
Jeg overvejer også at skifte bagsvinger, forgaffel ud, samt fælger ud, så det ville jo være fint, hvis jeg kunne finde en komplet motorcykel og tage det hele fra.

Jeg ved der sider kloge hoveder herinde, så der findes vel ikke et bedre sted og spørge =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ændring af bremser... suzuki gs 750
  • #1   27. apr 2007 http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5722
    der er mange muligheder på sådan en !!!


  • #2   27. apr 2007 ja men
    der er samtidigt tonsvis af regler m.m. hvis man vil bygge så meget om ... inkl. det koster kassen

    flere kawadrenge bygger cykler om for 100000 kr. og er stadig ikke tilpasse med det de laver om

    Men CA .alle gafler kan tilpasses til din model , bagsvingere er forholdvis nemme at komme til og kan også passes til ....
    med mono eller alm. affjedring


  • #3   27. apr 2007 komplet forende fra 750f/bandit 6/12 gixer11r 86-88 passer lige på uden mod. ligner org, men rimelig nemme og billige at komme i nærheden af.

  • #4   27. apr 2007 Nok om det.... køb en tysker fra sidst i 80erne med USD gaffel osv. smid forgaflen direkte over med kronrørslejer ...bremser og alt dertil hører ...
    bagsvinger modificeres med beslag til støddæmpere der skal være en anelse kortere ! bagsvingeren skal sikkert fræses en anelse i bredden , stellene fra før og starten af firserne er som regel kun 23-24cm indv.
    til sidst smider man motoren over fra den tyske donor smiley


  • #5   27. apr 2007 se der skal du være varsom med upsd gafler. og også mange af de alm. de er meget korte. så hvis du smider gaflen på fra gsxr1000/zxr whatever mister du op mod 8cm frihøjde. så sørh for at måle din og den du vil have og sammenlign. du kan få forlængere til de mest gængse men de koster. og tit mister du justeringsmulighederne. det er ikke et problem på choppere da de skal være lave og køreegenskaber er urelevante. men kører du friskt så risikere du hurtigt dine fodhvilere/motordæksler gå i.
    gsxr11 årg90-92 er de længste ben på en upsd jeg pt har fundet.
    de konventionelle gafler jeg nævner har god længde. og bare 750F gaflen fungere perfekt til formålet.


  • #6   27. apr 2007 tak for jeres hjælp det hjælper altid og høre på eksperterne snakker smiley


Kommentér på:
ændring af bremser... suzuki gs 750

Annonce