681 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Gearindikator tilslutning til det elektriske system.... Gearindikator tilslutning til det elektriske system....

Kan sådan en lille fyr sluttes til mit kørelys, så den tænder og slukker sammen med cyklen, eller har du måske et bedre forslag?
Har du et forslag som er bedre, vil jeg lige indskyde, at det helst skal være så enkelt en løsning som muligt..... smiley (Hvis man da kan gøre tilslutning af 2 ledninger kompliceret...)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gearindikator tilslutning til det elektriske system....
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #1   4. jul 2018 Hvilken gearindikator er det?

• #2   4. jul 2018 goandstop 2010 hedder den. Meget enkel med 2 sensorer og en magnet....

profilbillede
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #3   4. jul 2018 Sæt den på ledningerne til dit positionslys.

• #5   4. jul 2018 Jeg tror at mit pos.lys har et problem....Det fik ihvertfald en anmærkning ved sidste syn....
    Udover, at pos. lys skal kunne ses på 300m, skal det så kunne være tændt uden nøgle i tændingen?

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #6   4. jul 2018 Sæt den på baglyset

• #7   4. jul 2018 Har det ikke nogen betydning, hvor jeg sætter det til, bare det som jeg sætter det til, aktiveres ved tænding?

• #8   4. jul 2018 Nå, men det ser ud til at fungere med at slutte dimsen til den svageste pære i forlygtehuset. Så nu vil jeg samle det hele og hvis det stadig fungerer, så få sensorerne placeret. Jeg sætter magneten fast på gearpedalen og sensorerne lige foran det skrå støtteben. De skal ret tæt på hindanden for at registrere magnetfeltet. !-2cm tæt på. Så stellet får en lille tyk(ca 1 cm) gummiplade på, som sensorerne så kan sidde fast på.

• #10   4. jul 2018 Der er nogen som siger, at den er veteraneret....Men den er kun fra 05.
    Jeg købte denneher, fordi den lige dukkede op til billigpris. Jovist, den er lidt svær at kalibrere. Men jeg tror at jeg har fået styr på det. Så nu vil jeg køre en tur, og se om den også virker ude på vejen smiley
    (Og bare vent....hvis jeg får fingre i en Scoot-oiler, bliver det osse den gamle og manuelle slags. Og det er osse fordi, at det sikkert er sådan een, som sælges fordi en eller anden ikke gad have den længere....) Sådan må man tage til takke, hvis man ikke har penge. Men dont worry, for sådan har det altid været, og jeg er dermed vant til det.
    Hvordan kan det egentlig være, at du tror at min gearpedal ikke fjedrer tilbage, når jeg skifter? smiley

Kommentér på:
Gearindikator tilslutning til det elektriske system....

Annonce