1.175 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Gert B
Gert B
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 42

Hjælp til svejsning af udstødning Horsens Hjælp til svejsning af udstødning Horsens

Hej
Udstødningen på min Kawasaki er6f, er knækket mellem forrør og potten. Vil høre om der er en her der kan svejse den for mig, naturligvis mod betaling, gerne i området omkring Horsens. De fleste MC værksteder her i Horsens holder ferie og den en der ikke har ferie, har meget travlt, kan først lave den om 4-5 uger.
Håber der er en der kan og vil hjælpe.
Mvh
Gert

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til svejsning af udstødning Horsens
  • #1   23. jul 2018 Du kunne jo også opsøge et bilværksted eller et maskinværksted. De kan sikkert gøre det mindst lige så godt som et mc-værksted.

• #2   23. jul 2018 Hvis du selv piller det af, er det nok nærmere en opgave for en smed end et MC værksted! Det kan måske være lidt svært at se hvordan det "skal vende" når du kommer med stumperne, så et par streger med en tusch (og et par billeder) før du skruer det fra hinanden er altid godt smiley

• #3   23. jul 2018 Jeg ville så hellere forsøge at opsøge værkstedet med udstødningen monteret så godt som det nu lader sig gøre. Så hæfter de lige udstødningen før den afmonteres og så svejses færdig.
    Den skal ikke svejses ret meget forkert før den ikke passer i beslagene.

• #4   23. jul 2018 Hvis du gider køre til Brande kan jeg tigge den sammen.. Tlf 31146510

Kommentér på:
Hjælp til svejsning af udstødning Horsens

Annonce