Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farve på tændrør
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.716
    #1   5. aug 2018 Hvem har justeret de karburatorer?

Jeg spørger af 2 årsager.

1. Fordi jeg lige skal vide hvem jeg skal undgå, hvis jeg en dag skal have justeret karburatorer korrekt.
    2. Så jeg ved hvor jeg skal sende folk hen, som gerne vil have at for mager blanding skal ødelægge deres motorer. Det virker som en sikker vinder.

• ken H
    ken H Tilmeldt:
    jan 2018

Følger: 13 Emner: 4 Svar: 75
    #2   5. aug 2018 Beklager jeg ikke kan oplyse hvem der har justeret, da det er forrige ejer der har fået det gjort. Men jeg har selv synkroniseret og skiftet tomgangsdyser (fra str. 38 til 42 ) hvilket har givet en meget jævnere tomgang.

• #3   6. aug 2018 Den har en pæn ren forbrænding. Måske til den magre side, men nu er det jo heller ikke en knallert hvor det er meget vigtigt for nedkølingen smiley

• #4   6. aug 2018 Skal elektroden ikke helst være lysebrun?

• #5   6. aug 2018 Kamera lys er ikke altid farveægte men de ser ud til du kører meget magert.

http://i.stack.imgur.com/QsJnd.jpg

• ken H
    ken H Tilmeldt:
    jan 2018

Følger: 13 Emner: 4 Svar: 75
    #6   6. aug 2018 Jeg tjekkede lige farven i dagslys idag og vil tilføje at farven ændrer sig til en lidt mørkere tone, måske ikke helt det man ser på et tændrør med optimal forbrænding.
    Nu har blandingsskruerne fået 1 omgang ud, så ser vi om et par tusinde km. igen.

Kommentér på:
Farve på tændrør

Annonce