646 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Blinklys som skifter hastighed Blinklys som skifter hastighed

Hey

Ligger inde med et mærkeligt problem

Mine blinklys skifter hastighed med hvor hurtigt de blinker. De blinker fra starten lidt for hurtigt men så inden jeg slår dem fra blinker de hurtigere og hurtigere

For et par dage siden var det lige før det bare var en konstant "blinken" altså bare hvor blinklyset bare lyste, men så igen her i dag da jeg kørte til service var blink hastigheden "næsten" normal igen

Jeg har en ide om at det er en stel forbindelse (de stel forbindelser kan altid skabe mærkelige problemer) men jeg har ikke noget at have det i.

Jeg vil ikke bruge flere timer på det hvis der er nogen der lige har et guld korn da min viden til blinklys ikke er så stor

Håber nogen kan hjælpe. På forhånd tak

Med venlig hilsen
John

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blinklys som skifter hastighed
  • #1   5. jun 2007 lyder som du selv nævner som en stelforbindelse

• #2   5. jun 2007 Ja men der kommer min manglende viden nok til syne for hvor leder jeg lige efter den stel forbindelse. Kunne forstille mig at der er mange stel forbindelser på sådan en bike og hvilken en er lige til blinklys og hvor på biken befinder den sig "normalt". Det er sikkert forskelligt fra bike til bike

• #3   5. jun 2007 Det er diode blink ik?....vil rimeligt sikkert sige at det er modstaden den er gal med...lodningen omkring modstanden er nok rystet næsten løs...derfor kan blinket nogle gange blinke hurtigere da det får mere strøm end "normalt"

• #4   5. jun 2007 Jo det er diode blink. Det fik jeg ikke lige gjort opmærksom på.

Sidder der en modstand for hver blink eller for hver side eller bare en modstand for alle blink.

For det er lige meget hvilken side jeg blinker til

• #6   5. jun 2007 John (Silkeborg) Monster :
    På min der har jeg sat en modstand mellem hvert blink så gør der helt sikkert også på din da de jo ikke får strøm samtidigt;)

Kommentér på:
Blinklys som skifter hastighed

Annonce