{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

Morten H
Morten H
Tilmeldt:
12. sep 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Bandit vil ikke køre med lave omdrejninger {{forumTopicSubject}}

Hej alle kloge hoveder..

Jeg har sammen med en kammerat en gammel Suzuki Bandit 400 fra 1991. Vi er fornylig begyndt at rode med den, efter at den har stået stille i 5 år. Vi har blandt andet skiftet tændrør, renset karburatorer m.m.
Den har kørt en del ture de sidste måneder, men nu er det blevet svært at starte den. Jeg er med på at det i denne periode pludselig er blevet koldt, og da cyklen står ude, har vi forsøgt os med lidt karburatorvæske. Det har hjulpet lidt, er fornemmelsen.. (!)
Så, efter at den i onsdags var ude at køre, blev den tanket og fik ikke karburatorvæske. Fredag skulle den køre igen, men var nu rigtig svær at starte. Og NU kommer det mærkelige.. (tak til alle der stadig læser med.. ) Vi fik den faktisk startet, i to omgange over ca. en times forsøg. (Vi havde startkabler fra en bil til at hjælpe med strøm) Hvis man holder den over ca. 4000 omdrejninger med gashåndtaget, så kører den fint, men lige så snart den nærmer sig tomgang, så dør den, og vil ikke starte igen. Anden gang vi gjorde det, holdt vi den oppe ca. 5 min, så motoren var fint varm, og udstødningen var blevet ren igen. Men igen, under 4000 omdrejninger vil den ikke rigtig, og så døde den igen, og ville ikke starte. Sorry det blev lidt langt, men er der nogle, der har nogle idéer til hvad det kan være?? På forhånd MANGE tak for hjælp!


Kommentarer på:  Bandit vil ikke køre med lave omdrejninger
Kommentér på:
Bandit vil ikke køre med lave omdrejninger

Annonce