1.129 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

speedometer rep speedometer rep

Hej mcg.

Mit speedometer på min zxr 400 har tabt nålen! Dvs. nålen knækkede af og rasler rundt inde i glasset.

Jeg har taget speedometeret ud, men kan ikke åbne det..? Er det overhovedet muligt at åbne et speedometer - hvis ja, hvordan gør man? Eller skal man ødelægge det for at komme ind til mekanikken?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  speedometer rep
  • #1   11. jul 2007 hmm har godt nok aldrig prøvet at splitte det ad på en mc men på min gamle knallert (puch) prøvede jeg det engang for en 10-12 år siden og da var jeg nødt til at fjerne den ring der holder glasset ved at rette dens underkant ud stykke for stykke med en lille skruetrækker, et helvedes arbejde men det lykkedes og så kunne resten ligeså fint skilles ad og samles igen, kanten "bukkede" jeg så ganske rolgit tilgage med små slag med en hammer, operationen var en succes men bøvlet. på katanaen ser det ud som om det er samme system.

• #2   16. jul 2007 Det lykkedes mig at volde speedometeret op som Mike F nævner det. Dog kostede det mig glasset :S

Nú står jeg så overfor en ny udfordring... Hvor finder jeg en ny speedometernål??? Nogen bud?

• #3   16. jul 2007 hmm den var værre, er der ikke nogen mc ophuggere derovre? prøv evt at spørge hos en forhandler om de ved hvor der er en hugger, så kan du måske finde et andet defekt speedo. du kan tage dele fra

Kommentér på:
speedometer rep

Annonce