{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Ledningsnet i forlygte? {{forumTopicSubject}}

Jeg er i gang med at lave den gsf1200 jeg har købt med uoriginal kåbe tilbage N model.
Men der er godt nok mange stik og ledninger som der skal være plads til.
Er der en herinde som har en N model som kan tage nogle billeder inden i forlygte og rundt omkring den hvor man kan se placering af alle stik og ledninger?
God søndag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ledningsnet i forlygte?
  • #1   7. apr 2019 Du kan finde en værksteds manual inde på nettet. Det ville være det mest rigtige og gøre.
    Jeg fandt min på Carl slater,mener jeg det hed. Og jeg har min manual nede af hylden tit. Det mindste tvivl,og jeg slår op. Den er UUNDVÆRELIG!!!!! Og du kan nok også narre nogen til og sende dig billeder,men hvis de selv har pillet i det,et der jo ikke sikker deres lednings føring er korrekt. Så simpel og enkel,fat i en manual!!!! Og øvrigt ,bliver du næsten med garanti,mega glad for din 1200. Har selv haft en i en del år,og det giver smil og glæde hver gang,jeg kører af på den! smiley


  • #2   7. apr 2019 Og så den pupa brune 1200 er jeg hel vild med. Flot cykel.

  • #3   7. apr 2019 Satme en lækker farve. Tror sku RF'eren bliver brun. smiley

  • #5   7. apr 2019 Jeg har styr på hvordan det er samlet. Det er nærmere et spørgsmål om hvordan det skal sidde så der er plads til det hele. Hvor meget skal sidde inde i lygten og hvor meget skal sidde frit bagved lygten?

  • #6   10. apr 2019 Se om du ikke kan finde et diagram over ledningsnettet smiley

Kommentér på:
Ledningsnet i forlygte?

Annonce