{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamalube til R1
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   14. apr 2019 Olien beholder sine smørende egenskaber meget længere, når den er fuldsyntetisk.

    Så hvad skulle være argumentet for ikke at bruge det?


  • #2   15. apr 2019 er uddannet bilmekaniker, og vi har aldrig brugt en mineralsk olie fordi det smadrer motoren, men maskinen kører med våd kobling så ved ikke hvordan det forholder sig når det er mc

  • #3   15. apr 2019 Kan godt give problemer med at koblingen glider med fuldsyntetisk olie, er min erfaring dog kun med de gode gamle Japanere

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #4   15. apr 2019 Den glider ikke fordi olien er fuldsyntetisk, men fordi den nye olie ikke kan sammen med den slat af den gamle olie, som stadig er i motoren.

    Ellers kunne ingen køre på fuldsyntetisk, men det kan de jo...


  • #5   15. apr 2019 jeg har kørt 5 år på en hårdt pumpet r1 med mcxpress turbokit. Den fik motul300v som primær olie, også har jeg et par gange af nød måttet blande med det jeg lige kunne få på tanken, har ikke haft problemer med kobling, der dog også var forstærket for at holde til de ekstra hk sådan et turbokit kunne smide igennem gryden. Ja jeg købte godt nok ekstra koblingsplader de sidste år jeg kørte dragrace med den, men de gamle holdte sku min tid ud. Da den blev solgt, havde jeg året før dyset den op. Da der så kom kort svingarm på... ja så lagde den pludselig 0.2 bar mere på gaden... dvs. 1 bars ladetryk… fy for en skefuld... powerwheelies på gassen i topgear... haha det var sku himmel rystende... var vist det man kalder hurtig, på møj hidsig vis.

  • #6   16. apr 2019 købte en yamalube 10w40 fuldsyntetisk på ebay, så det må være godt nok. Turde ikke købe castrol powerracing da mange herinde åbenbart haft dårlige erfaringer med den

Kommentér på:
Yamalube til R1

Annonce