Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • VVS hjælp 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda piver hyler i forgaflen
  • #2   29. maj 2019 Jeg piver og hyler også hvis jeg bliver rusket!
    Du må være mere konkret, og hvis du ikke selv ved hvad du laver (hvilket dit spørgsmål lyser langt væk af) så få hjælp af nogen der har styr på det, ellers er det værksted! Her får bare 25 "gode" forslag smiley

• #3   29. maj 2019 Er der ikke en troubleshooter i manualen? Kommer lyden fra forgaffelbenene? Hvis ja, er det nok tid til et service af forgaflen. I manualen er processen beskrevet ganske fint.

• #4   30. maj 2019 Der sidder en mus i forlygten

• #5   30. maj 2019 Du må have set forkert, en Honda piver og hyler da ikke! - en Skruzuki, Kwakker eller YaMama måske smiley

Spøg til side, stil dig over forhjulet, vendt mod cyklen, lås forhjulet med benene, vrid gaflen fra side til side, mens du presser gaflen ned. Kan du ikke lokalisere lydene nu, må du hellere gå til en mc-mekker smiley

• Lennart S
    Lennart S Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #6   31. maj 2019 TAk jeg prøver mig lidt frem.

og Tom l jeg henvender mig til nogle der har styr på det. Og indtil videre er DU mit bedst og meste kvalificeret bud. smiley smiley

Jeg købte mc 4 april 2019 nysynet og der var lavet bremser kobling og meget mere. Derfor undrer det mig lidt af efter to turer støjende den fra forgaflen. Den lyd var der ikke, da jeg købte Honda.´

Men jeg har store og gode erfaringer med at spørge på nettet. så det lykkes nok også denne gang at få styr på problemet
    men foreløbig tak

Kommentér på:
Honda piver hyler i forgaflen

Annonce