{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Forlygte pære
  • #1   8. jun 2019 Pil den nuværende pære ud,og du har svaret. smiley

  • #2   8. jun 2019 hvad er rimelige penge ???? hvad er det bedste lys ??
    prøv at kør ned og spørg slagteren


  • #3   9. jun 2019 Ved ikke hvilken type der sidder i sådan en Kawasaki, men jeg vil da gerne anbefale Osram Nightbreaker pærer hvis du vil have ordentligt lys ud af lampen smiley

  • #4   9. jun 2019 #2 der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme mennesker der svarer!

    Jeg kan da fint forstå at trådstarter spørger hér om de relevante spørgsmål. Hvis jeg skulle skifte pære, så synes jeg da også det ville være rart at stå med en ny i hånden inden jeg begyndte at skille ad.
    Nu kender jeg ikke den kawa, men hvis det er bøvlet at komme til pæren, så ville jeg foretrække at kun gøre det 1 gang.

    Når jeg søger forlygtepærer til den, så dukker der H7 op...
    Osram nightbreaker er nævnt, og en mulighed, men deres håldbarhed er ikke så god, ihvertfald ikke hvis spændingen er 14,8V.
    Philips har lavet en nightvision, den har jeg prøvet i min CX500 og der holdte og lyste den fint.


  • #6   9. jun 2019 Kan sagtens forstå han spørger her i forummet! Nogen gange bliver man bare nødt til og springe ud i tingene,til tider er ens egene erfaringer,nu engang de bedste!!!! smiley
    Da jeg for nogle år siden stod i den fede situation og skulle skifte motor på min MC,anede jeg da overhovedet INTET om noget. Men sprang ud i det,og endte med en nyrenoveret kværn. Havde fået fat i en værksteds manual,den blev godt og grundig tæsket igennem!!!!!
    Jeg mener bare,spring ud i det. Og ja ahhhhhh en forlygte pære,burde da nok være overskuelig. Det bliver nok ikke eneste gang den skal skiftes. smiley


  • #7   9. jun 2019 jo der findes i allerhøjeste grad dumme spørgsmål:
    Hvordan kommer ham, der kører sneploven, på arbejde om morgenen?
    Hvorfor skal man have en aftale for at besøge en synsk person?
    Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
    Hvordan ved man, at det er på tide at stemme sin sækkepibe?
    Hvorfor er der kun ét monopoltilsyn?
    Hvis der ikke er noget der klæber på teflon, hvordan får de så teflon til at sidde fast på panderne?
    Hvorfor bytter et spejl kun rundt på højre og venstre, og ikke på op og ned?
    Hvorfor havde kamikaze-piloter hjelm på?
    Hvis man kvæler en smølf, hvad farve bliver den så i hovedet?
    Synes kyllinger at gummimennesker er sjove?
    Hvorfor er din pegefinger præcis samme størrelse som dit næsebor?
    Hvor går skovridere hen for at komme væk fra det hele?
    Hvorfor sømmer man låget fast på en kiste?
    Hvorfor er det muligt at skrive med blyant på et viskelæder?
    Findes der et andet ord for synonym?
    Hvad er forskellen på en sut og en narresut?
    Hvorfor desinficerer de dødssprøjten inden henrettelsen?
    Hvorfor laver de ikke fly af samme materiale som den sorte boks?
    Hvis du kører med lysets hastighed, hvad sker der så, når du tænder forlygterne?
    Har du nogensinde forestillet dig en verden uden hypotetiske situationer ?
    Hvordan smider man en affaldscontainer væk?
    Tager en mand stadig fejl, hvis han står alene i en skov, og der ikke er en kvinde i nærheden ?
    Hvis du taber et stykke smørrebrød på gulvet, lander det altid med smørsiden nedad. Hvis en kat smides fra stor højde, lander den altid på benene. Hvad ville der så ske, hvis du bandt et stykke smørrebrød fast på ryggen af en kat, og slap den fra stor højde?
    Hvorfor staves palindrom ikke ens forfra og bagfra?
    Hvorfor findes der ikke kattemad, der smager af mus?
    Hvorfor har du spildt din tid på at læse det her?


  • #8   9. jun 2019 link til dumme spørgsmål på facebook:

    https://www.bt.dk/underholdning/her-er-maanedens-maaske-dummeste-spoergsmaal-paa-facebook


  • #9   11. jun 2019 jeg kører med smd pærer på min R1 med omkring 200000 lumen stykket og de lyser meget godt og holder længe

Kommentér på:
Forlygte pære

Annonce