{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.384 visninger | Oprettet:

CX problemer med gear/kobling {{forumTopicSubject}}

Hej. For et halvt år siden købte jeg en honda cx 650, som jeg har kørt på med jævne mellemrum. Den kører fint, men gearskifte og koblingen forekommer mig problematisk. Ved nærmer inspektion, har jeg identificeret følgende:
- Gearskiftet er noget "groft" med en del mekanisk støj
- Den slipper lidt i 5 gearet, når jeg giver gas (og jeg har prøvet at løsne koblingskablet, men så bliver det endnu svære at skifte gear)
- Når cyklen er i gear og jeg kobler ud, fx 1 gear, trækker cyklecn stadig, dvs. koblingen slipper ikke helt, og jeg skal bruge kræfter på at holde cyklen på plads?

Er min kobling defekt? Jeg forstår ikke, hvorfor den både slipper/glider i det høje gear og samtidig ikke kobler ordentligt ud???


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CX problemer med gear/kobling
Kommentér på:
CX problemer med gear/kobling

Annonce