1.413 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Til de tekniske, kaburator problem Til de tekniske, kaburator problem

Jeg har idag igen haft en ducati 600 monser skildt af og konstanteret at der er mega meget benzin på bagsiden af kaburatorerne (den side op imod luftfilterkassen), samt i luftfilterkassen osv, og det skal der jo ikke være. Jeg er 99% sikker på den spytter det ud af de 2 dyser der sidder nederst lige i indgangen til kaburatorerne.
man kan lige ane de huller jeg snakker om her:
http://i9.photobucket.com/albums/a57/MSGDiller/100_1438.jpg

Hvorfor den gør det har jeg to teorier på.

1. Den mekaniske benzin pumpe er stået af fandt jeg idag ud af. Det render bare lige igennem den. Har tjekket den, den virker ikke! Så fikser den (hvis det lader sig gøre) eller køber en ny. Jeg vil mene at nåleventil/svømmerventil burde lukke for benzinen, når bundkaret er fuld! Men kabunaderne ligger ned mellem cyllindrene, så ved ikke om systemmet er anderledes, således at der ikke er en lukke ordning!

2. Der er en slange der sidder mellem kabunaderne, puster man i ryger der benzin ud af de 2 dyser. Den er vel cirka 5mm i diameter Er i tvivl om den slange bare skal hænge løs, eller om den skal sættes en en lille lukket kasse der sidder i siden af stellet på mc´en.

Så til de tekniske! Hvorfor i alverden kommer der benzin ud af de 2 små dyser? Det hele sejlede i benzin efter den havde kørt idag! Den kørte ellers ok de første 2km igår, men idag havde den igen druknet et rør. Da jeg tog kaburatorere af idag lå der benzin på studserne ned
til indsugning af topstykke, der var benzin iluftfilterkassen og på indersiden af vacumspjældene (den side op imod luftfilterkasse). Ja faktisk så meget at det løb ud igennem den gummistuds der holder
luftfilterkasse sammen med kabunaderne!
Kan ikke se nogle utætheder nogen steder, så det kan kun komme fra de 2 dyser! Har dobbtjekket for utætheder!

Så nogen gode idéer? smiley

Hvis der er en der vil yde telefonisk support! er vedkommende mere end
velkommen smiley MIt nummer er 20918608 smiley
Vil gerne have fejlfundet det i aften, da det kniber med tiden resten af ugen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til de tekniske, kaburator problem
Kommentér på:
Til de tekniske, kaburator problem

Annonce