{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Starter {{forumTopicSubject}}

Hej.. Jeg har et problem med min starter, idag da jeg kommer ud til cyklen for at køre hjem fra skole trykker jeg på starter knappen, men der kommer bare et "klik"? Klik lyden kommer et sted under batteriet.

Jeg har ikke lige haft tid til at kigge på det endnu, men hvis nu nogen havde en ide om hvad det kunne være ville det da være dejligt, jeg gider nemlig ikke ligne en komplet idiot hver gang jeg skal hjem fra skole smiley

Mvh. Mathias

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning og bortskaffelse af planter/buske i bed 750 kr.
  • Diverse el tilslutning 1.600 kr.
  • Sætte ikea “Metod” skab op på køkkenvæg. 600 kr.
  • Ophængning af kommode, og to spejle og et par billeder 700 kr.
  • Hænge 4 lamper op. Samt tilslutning i loftet/væg 2.990 kr.
  • Tilkobling af vaskemaskinen og afkobling af den gamle 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Starter
  • #1   11. sep 2007 Klikket kommer fra startrelæ'et. Kan lyde som om der ikke er strøm nok på dit batteri.

• #2   11. sep 2007 Jaeh det har jeg nemlig også tænkt på, men jeg prøvede at trykke på starteren lige efter en tur på 40 km og med samme resultat? Kan det så stadig skyldes det?

• #3   11. sep 2007 jeg prøvede det samme med min gamle GS..

Der var det lidt ir på ledningerne ved startrelæet der gjorde at den ikke ku starte.

Fik det fjernet.. Og så sprang den igang uden problemer.. Så prøv lige og kig der først inden du smider penge i et nyt batteri. (Den havde forresten lige fået nyt batteri 2 uger før - Så vidste det ikke var det)

-Lasse

• #4   11. sep 2007 hmm det har jeg ikke lige lagt mærke til, da jeg sjældent starter i mørke, men skal det også dykke hvis jeg trykker på start og den bare klikker?

Kan man måle det på batteriet, det syntes jeg nemlig jeg har kunnet læse forskellige steder?

• #5   11. sep 2007 okay, det vil jeg da lige kigge på det imorgen så og tjekke de forskellige ting, der kommer forresten kun et klik. Jeg vender tilbage imorgen hvis det ikke virker.

Tak for hjælpen smiley

Mvh. Mathias

• #6   12. sep 2007 Mathias når du måler skal du prøve at måle inden du starter. Er spændingen her under 12V er der ikke spænding nok på dit batteri, enten fordi det er i stykker eller fordi du har en afledning på din cykel. Når den så er startet, skal spændingen ligge over 13V er den ikke det er der noget galt med din lader eller ensretter (kan sku ikke huske det helt præcis). Det ene klik du hører når du trykker er startrelæet og det skal kun give et klik, men at den ikke kan trække startmotoren rundt tyder på at du ikke har strøm nok. GL og hold os lige posted med om du har fundet fejlen... smiley

Kommentér på:
Starter

Annonce