{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.898 visninger | Oprettet:

Suzuki Intruder.- 4 gear VS. 5 gear. {{forumTopicSubject}}

Jeg er selv ejer af en 4 gear´s model, ved ikke om jeg savner muligheden for et 5 gear, mellem de andre,- for der er masser af moment, og aldrig problemer med at finde et gear der passer - kunne bare godt tænke mig at høre fra personer der havde prøvet at køre på begge modeller,- og evt. kunne sige lidt om fordele og ulembler ved hhv. 4 gear,- kontra 5 gear.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki Intruder.- 4 gear VS. 5 gear.
  • #1   18. sep 2007 MENER at huske et indlæg her på siden for nylig, hvor en skrev,at de 5. gear svarede til et "cruise-gear", altså bare til at smide den op i, ved landevejshastighed osv, altså ikke decideret brugbart under acc...

• #2   18. sep 2007 1400ccm.!!!! Hvad skal du med gear???

• #3   19. sep 2007 er det ikke bare at smide et MEGET lile tandhjul bagpå???
    og så konstant i 1 gear, fra 0 til 400?? smiley

Jesper

• #5   19. sep 2007 Jeg tvivler bare på at du kan geare den rigtigt når du har kardantræk ?

Men Pt 4 vs. 5

Min savage har 5 gear og den er også lavet med 4 gear. Jeg tror vi snakker om 2-400 rpm's i forskel på mit 4 og 5 gear. Nogle gange kan jeg slet ikke høre forskellen, men giver lidt mindre gas når jeg holder hastigheden. Bruger først 5 gear når jeg er på 80-90.. Det er lavet som et spare gear, men pga den lille forskel er det nok kun lavet fordi man skal bruge mindre benzin, men i realiteten var 4 gear nok.. Har pt selv massere af moment til de gear smiley

• #6   19. sep 2007 Der er <b>så vidt jeg husker</b> også lidt forskel på motoropsætning, således at de to maskiner ikke har helt samme ydelse og moment.

Under alle omstændigheder har du 115 Nm at kradse asfalt op med - så mon man i det hele taget mærker meget forskel??

Kommentér på:
Suzuki Intruder.- 4 gear VS. 5 gear.

Annonce