540 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Kan man skifte motor? Kan man skifte motor?

Hvis det nu ikke hjælper på mine sindssyge vibrationer, at skifte knastkædestrammeren - så ved jeg snart ikke hvad det kan være, og vil derfor nok begynde at overveje at smide en anden motor i stellet.

Men, kan man godt det? Jeg mener at motornummeret blev noteret syn (eller så var det noget told tam tam) - så hvad sker der når jeg smider en ny motor på, sælger biken, og køberen skal ind og have den til syn engang, og synsmanden ser at den motor er forkert?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan man skifte motor?
  • #1   20. jun 2005 hey Klaus

Det skulle der nu ikke være problemer ved!.

Men mener der er nye regler angående afgift, hvis for eksempel motoeren er 5 år nyere elller i den duer!.
    Spørg "told og skat"

Sammme størrelse og årgang = ingen problemer.

mvh mac

• #2   20. jun 2005 kan ikk se at man ikk skulle kunne sætte en ny på, men bror har lige fået hans syntet med en anden motor (samme model) og det gav ingen problem.. man må jo også gerne lægge en anden i en bil, det koster jo heller ikk ekstra..
    leif.

• #3   20. jun 2005 det vil i så fald være til samme model - det er jo bare for at få en motor der dur smiley

• #4   20. jun 2005 Jeg har lige fået lagt ny motor i min GPZ 500. værkstedet har da ikke snakket noget om nogen problemer. bortset fra jeghar en regning med Km tal og det nye motor nummer.

Men det er en roligere motorgang, jeg fik smiley

Søren

• #5   20. jun 2005 og forøvrigt en væsentlig nyere motor smiley

• #6   20. jun 2005 Søren,

Hvor mange km havde din gamle motor og hvad har din nye? Hvorfor skiftede du?

Hvordan "roligere motorgang" - var den anden da meget ujævn / vibrerede ?

• #7   21. jun 2005 Hej Klaus

Motoren døde, pga rust indvendigt. (læs videre på min profil)
    Jeg har fået en ER500 motoren i stedet, Den har godt nok færre heste.
    Den larmer ikke så meget mere. he he

Den var meget urolig at køre på tidligere. Men nu skal det siges at jeg ikke har kørt mere end 6 km på den siden den fik ny motor, Jeg håber at kunne fortælle mere snart, jeg er ved at få ombetrukket sædet, så skal den ud og afprøves smiley

Motoren kostede omkring 7500.- uden montering ex moms

Den gamle motor hevde kun kørt 33500 Km
    Den nye er 2 år gammel, og har gået 8000 Km

Søren

• #8   21. jun 2005 Det var da træls - og utrolig den kunne ruste så hurtigt smiley

• #9   21. jun 2005 Den lignede l... indvendig.

Ja det er meget træls- jeg ville hellere have brugt pengene på at shine den op................................

Kommentér på:
Kan man skifte motor?

Annonce