1.221 visninger
|
Oprettet:
det var det øv! {{forumTopicSubject}}
heh ja nu er det så over for i år... tor jeg skal ud og ha fat i en ny motor til min cykel
da jeg var ude og trille i dag (22-10-07) sprang kæden og det tog en del med i købet.. hvis der er nogle der ligger inden med en Kawazaki Gpx 600 motor som ik har gået for langt så skriv enlig...
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.451
Anyway, surt show, håber du hurtigt får den klar igen.
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.353
Husker du at smøre den ofte og sørge for at den er stram??
jun 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 155
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 664
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.908
Det må fan'me være spooky........ Sejt, han holdte den !
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 96 Svar: 677
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.216
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 664
jan 2007
Følger: 39 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 1.763
Anyways.. Sur røv for jer allesammen.. Min er røget i hi istedet.. Da min kæde = ikke for god.. Og den skal også ha service ifølge bogen..
Så tænkte at jeg bare smider den ind istedet..
Og Jonas.. Vær i det mindste glad for at der ikke skete noget med dig.. Og at det er sidst på sæsonen..
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 664
Jeg kan da trøste mig med at jeg ikke behøver at nøjes med at pudse min til vinter:)
jan 2007
Følger: 39 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 1.763
Og sådan lidt andre småting..
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 69
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 664
Hvad vil du så have Jonas?
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.195
feb 2007
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 337
jul 2007
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 102 Svar: 334
det var det øv!