Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Installere et mt-07 speedometer på en Honda cb600f
  • #1   12. feb 2020 Speedometeret

profilbillede
  • #2   12. feb 2020 Det kræver sikkert en del, til at starte med en ledningsdiagram til hver cykel, signalgivere fra Yamaha’en og en måde at konvertere omdrejningssignalet 2-4 cylindret. Er der startspærre på din Hornet ? Det kører måske også igennem instrumentet.
    Jeg tror det vil være væsentlig lettere at montere et universal instrument som Koso
    https://www.caferacerwebshop.com/en/db-01rn-speedo-tachometer-abe.html?gclid=EAIaIQobChMItLumzc_M5wIVD6aaCh0uzwH1EAQYDCABEgI8kvD_BwE

• #3   12. feb 2020 Tak for dit svar ;)???? Jeg har diagram på begge modeller men det er nok det med at tilkoble ect der driller den viser næsten det hele men mangler kmt og omdrejninger er det noget man kan finde noget på eller hvordan med det?? Ja der er start spærre på den men den kan sagtens starte op og det hele men kan start spærren gøre at den ikk viser kmt og omdrejlinger??

• #4   12. feb 2020 Jeg ved ikke hvordan startspærren fungerer på din Honda, jeg nævnte det så du kan tage højde for det, inden du går i gang med at lodde.
    Kmt burde være det nemmeste, men som nævnt først bliver det en udfordring at få det rigtige omdrejningssignal.
    Kan du ikke se en føler til kmt på diagrammet ?

• #5   12. feb 2020 Det har faktisk vist sig at være svært at få frem smiley ved du hvad den føler skal hede?? Jeg har fået lys og neutral gear indikatoren blink olie lampe temp og benzin level til at virke så det er enlig kun kmt og omdrejninger der ikk virker smiley intet er loddet endnu det bliver det først når det hele virker.. jeg ved ikk om jeg kan få omdrejnings tælleren til at virke men jeg håber det da speedometer er fedt i sig selv og kommer til at passe til cyklen når den er færdig smiley

• #6   13. feb 2020 Hvad gør man ikke for at få serviceintervaller op på 40.000 km mellem ventiljusteringer ???
    smiley

smiley

Kommentér på:
Installere et mt-07 speedometer på en Honda cb600f

Annonce