{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva motor passer lige over på en suzuki gs750
  • #2   21. apr 2020 Ja det har jeg Ødelagt topstykke. Ventiler. Knaster . Block. krumtap. cylinder ,

• #4   21. apr 2020 Nej købte den sådan desværre ?? men knastkæde spænderne har haft været spændt helt op og det resulterede så i at knast kæden sprang med Ca 10000 rpm da jeg kom for og købe den

• #5   21. apr 2020 Måske de kan hjælpe dig her, har handlet der er par gange men altid hentet selv. Da det er hyggelige folk og det er et fantastiskt sted at tosse rundt..
    smiley
    De sender til dk og lige det smiley kan jo i sig selv nok koste knaster for en hel motor.!! Ellers vent til Covid har lagt sig, så du kan handle selv..
    (OBS det kan IKKE.. jeg gentager ikke.. betale sig at sætte kæresten af på vejen for at shoppe i outlet Neumünster..! DET bliver rigtig dyrt smiley )

De har en spørge formular om hvad præcis du søger.. udfyld/send den.. så finder de det frem..
    I vanlig tysk stil smiley har de tjek på det, alt er gennemfotograferet og nummereret og de er så ærlige man kan være om tingenes tilstand.. mit klare indtryk er at de hellere vil sælge til dig så du kommer igen, istedet for at forsøge alt mulig gøjl..
    Tyskerne selv vender jo også retur og skælder ud (på TYSK!!) hvis det er noget skrald.. smiley
    Hygge m projektet.. smiley
    (Ps: De har transport aftaler m vognmænd til/fra også danmark for 90 ØV’ro, men har ikke selv prøvet..)
    (Google translate er din ven til det tyske smiley )

https://motorradteile-bielefeld.de/foto-galerie-suzuki/

• #6   21. apr 2020 Og det var ikke fordi MC’en tabte sutten og sked et stempel,- da den så det var dig der havde købt den.. ??

Gamle Suzi Q’s skal omgås m finesse og respææækt..!! smiley og med rev. Begrænseren på ON.. smiley

Kommentér på:
Hva motor passer lige over på en suzuki gs750

Annonce