{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

db-niveau {{forumTopicSubject}}

Synes min RKS er lidt højrøstet; kan man sige at Keeway's RKS 125 larmer mere end andre standard 125-street-bikes?

Min forrige 125'er - Haojin HJ-125 - var noget mere stilfærdig. (begge maskiner eencylindrede 4-taktere).


p.s.: kører med original udstødning, alt originalt, ingen ændringer overhovedet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  db-niveau
  • #1   23. maj 2020 ja det kan man godt sige

  • #2   24. maj 2020 Der er mange ting, der spiller ind på hvor meget lyd der kommer fra en motor, og ikke kun volumen. Slaglængde/ boring, kompressionsforhold, udformning af indsugning / udstødning og ikke mindst omdrejninger, så der er mange knapper at justere på.

  • #3   25. maj 2020 Personligt har jeg ik´ noget imod lyden ved de lidt højere omdr.: men af andre årsager købte jeg en ny fuldfacehjelm (flip-up) og det gjorde da kørslen mere komfortabel i flere hensender.. : smiley

  • #4   25. maj 2020 Absolut meget relevante forhold, Henrik. Havde jeg faktisk overset.

    Jeg er dog i tvivl om, hvorvidt min RKS lyder som den skal eller er defekt. Måske larmer de bare ved højere omdrejninger som Knud muligvis er inde på.

    Thansen var tilfreds med lyden, da jeg påpegede niveauet.


Kommentér på:
db-niveau

Annonce