2.321 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Startspærre lampe blinker når mc er slukket.. Startspærre lampe blinker når mc er slukket..

Hey alle.

Så har jeg endelig fået damen hentet, en gsxr 1000, 2019.

Men er støt på et “problem” med startspærre lampen (den røde nøgle).
Det er ikke noget der gør noget men jeg er lidt nervøs for om jeg har gjort noget forkert eller glemt at slukke noget så ville høre om der er nogen der kan fortælle mig hvorfor den blinker når hun er slukket og nøgle er taget ud? Planen var at ringe til forhandleren imorgen og få svar men jeg ved at hvis jeg skal vente til i morgen, så vil jeg gå og stresse over det hele aften og natten...
Håber der er et par venlige hoveder der kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Startspærre lampe blinker når mc er slukket..
  • #1   19. jun 2020 mener at den røde nøgle kun bruges til programerring.....

• #2   19. jun 2020 Sku undre mig meget hvis det ikke er indikator for at startspærren er slået til. Sådan plejer det at værre på biler. Så du kan være ganske rolig.

• #3   19. jun 2020 Min kawa har også en rød lampe der blinker, den slukker efter nogle timer.
    Den viser bare at startspærren er aktiveret.
    Har du kigget i din brugermanual?

• #4   19. jun 2020 Bo:
    Programmering? Men hvorfor lyser den så når der ikke er nøgle i?

Brian:
    Det var lidt sådan noget jeg havde i tankerne da det er nøgle med chip, så det kun er de nøgler jeg har der kan starte hende, men jeg ville bare være sikker da jeg ikke har lyst til at komme ud til et dødt batteri hehe smiley

Men tak for jeres svar smiley

• #5   19. jun 2020 Ronni:
    Okay, jeg må prøve og kigge senere om den skulle være slukket, men ja jeg har kigget den igennem og der står bare hvad lampen betyder og at den skal slukke når jeg starter op som den også gør smiley

• #6   19. jun 2020 meget normalt min suzuki b-king blinker i 24 timer efter nøglen er taget ud, så slukker den , det er ikke noget der tapper den for strøm smiley

• #7   19. jun 2020 Jimmy:
    Fedt at vide smiley så kan jeg slappe af smiley
    Men så takker jeg mange gange for hjælpen alle sammen smiley

• #8   19. jun 2020 Med en 2019'er er der vel garanti? Smut forbi forhandleren hvis du er i tvivl om noge

• #9   19. jun 2020 Per:
    Ja den er helt ny så fuld garanti men jeg tager nok derned imorgen for skal også have fat i nogle andre ting, ellers tak for rådet smiley

• #10   20. jun 2020 Yes, som de andre skriver er det lige som det skal være. Jeg undrede mig selv på min Yamaha der gør det samme. Jeg er jo ikke vandt til nye maskiner med alt muligt elektronikhejs - Her blinker den røde nøgle også i noget tid efter jeg har sat cyklen fra mig (hvor lang tid der går er jeg faktisk ikke sikker på - men relativt lang tid).

• #11   20. jun 2020 Jacob:
    Ja jeg var også sikker på at det bare var det så snart Brian skrev som den første og var lige ude forbi Enghave som også forklarede det samme men fedt med alle jeres svar og takker mange gange smiley

Men præcis som du skriver så er jeg heller ikke vandt til nye maskiner så jeg ville bare være helt sikker, så jeg kunne sove som en baby i nat smiley

Så skal der cruises på fuld drøn!! (efter hastighederne selvfølgelig) så snart det bliver godt vejr igen smiley

• #12   21. jun 2020 På min (Honda) kan blinkeriet slås fra, hvis man vil.. Tænker det må være det samme på din..?
    (Spærrefunktionen er stadig aktiv.)

• #13   21. jun 2020 Det nævnte han ikke noget om, og hvis blinkeriet er det der gør at startspærren er tændt så er det bare sådan det er smiley plus at det er ikke noget problem for mig så længe jeg ved at det ikke er mig der har glemt at slukke noget smiley

• #14   29. jun 2020 Den fortæller bare at tyven skal finde en anden mc, for din får han ikke startet, min bil gør det samme, slukker når jeg sætter nøglen i, og omvendt.

Kommentér på:
Startspærre lampe blinker når mc er slukket..

Annonce