Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny lader, hvilken??
  • #1   20. jan 2008 (link fjernet)

• #2   20. jan 2008 Linket fører abre til forsiden. Skriv varenummeret.

Jeg har sådan en her:
    (link fjernet)
    Og den virker skam fint til formålet.

• #3   20. jan 2008 Jeg har den saito lader, synes den fungerer ganske udemærket!! Mit batteri står og lader ved vedligeholdelses funktion nu her, og får lov til at gøre det indtil cyklen skal ud igen!!

Jeg tror bare ikke den lader ligeså hurtigt som storebroderen, men hvis man bare er opmærksom på det, er det jo heller ikke noget problem...

• #4   20. jan 2008 Hej Thommas F,

den lader du linker til har jeg også, som nogle af de andre også. Den er top-dollar. Du sætter den til, og så passer den bare sig selv. Det kan ikke være mere simpelt. Jeg har monteret stikket på 'knallerten' som man bare sætter sammen når der skal lades. Og når jeg kører (i sæsonen) har jeg klemmerne med, så jeg kan give starthjælp til evt. "nødstedte".

• #5   20. jan 2008 jeg købte den her .
    (link fjernet)
    har jeg købt den et nummer for stor til mcén
    kan den også passe sig selv, eller er det en med begrænset lade tid.

• #6   20. jan 2008 Køb en lader som er beregnet til MC ! jeg har selv den fra Louis og min er på fra efteråret ind til cyklen skal ud af stalden igen. Min lader kontrolerer batteriet på MC 2 gange i døgnet og lader efter behov.
    Så køb den fra Louis - dem fra Harrald Nyborg er til biler og lader for hårdt.

• #7   21. jan 2008 Jacob HP: God ide med at have klemmerne med på cyklen, så man kan hjælpe evt. nødstedte!

Saitoen spiler bas! Jeg er i hvert fald meget glad for min! smiley

Kommentér på:
Ny lader, hvilken??

Annonce