Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilia Falco eller Factory
  • #1   25. jan 2008 Factory modellerne har mere/bedre udstyr så som affjedring, fælge og en masse carbon detaljer..

• #2   25. jan 2008 motor er det samme? Andre vigtige komponenter der er "dårligere" på en falco?

Bremser?

• #4   25. jan 2008 men motoren er ikke skruet anderledes sammen?

• #5   25. jan 2008 Mener også der er forskel på bremserne.. men her kan du se forskellen på de 2 modeller.
    (link fjernet)

• #6   25. jan 2008 jeg kan ikke finde den der hedder falco...

• #7   25. jan 2008 ja, det var vist et dårligt link.. prøv det her en som vist står i samme båd som dig..

• #8   25. jan 2008 (link fjernet)

• #11   25. jan 2008 godt link.. tak.. jeg overvejer lidt mere...

Nogle der vil bytte en falco med min kawa???

• #12   25. jan 2008 Kenneth: er din til salg?

Har set en 06 til 125000 kr og en 01 til 90000 kr.

Hvad står din i??

• #13   25. jan 2008 Falcoen bliver ikke produceret mere. Den var tiltænkt som en lidt mere turingagtig udgave ag RSV R modellen. Derfor er ydelsen sat ned, og trækket i mellemområdet forbedret hvis man tager den mindre ydelse i betragtning. Falcoen blev ikke lavet i en factory model, på samme måde som en RSV. Den skulle efter sigende være en glimrende maskine med dejlig træk fra bunden, men det har min nu også:-) Fra 6000 omin og op til 11.000 omin er mine NM kurve flad som en pandekage.....men det er jo også en V2:-)

• #15   25. jan 2008 også en rigtig fed cykel smed, men hvorfor sælge din drømmecykel??

Den er desværre for dyr til mig

• #16   25. jan 2008 Smed: Kan det passe der ikke er ur i din instrumentering? Er der andre ting der ikke er i forhold til aldre modeller?

• #17   25. jan 2008 Allan: De priser du nævner længere oppe er vist på en Falco, da du ikke får den nye model som Kenneths og min for de penge. Jeg tror instrumenteringen på min cykel er ef af de bedste lavet på en mc fra den tid. Den har ALT i både ur, kørecomputer, laptimer, max hastighed, gns. hastighed mv. Den sælges kun grundet jeg nok ikke lige er bygget til racerstilen. Jeg vil have noget naked med en mere opret sidestilling. Måske en B-king eller den nye Hornet 1000 når den kommer.

• #18   25. jan 2008 Jaaa, Falcoen belv stoppet i produktion i 2004. Der blev ikke solgt så mange, og de var dyre at producere. De kostede nærmest det samme at fremstille som RSV, men var billigere der skulle jo være en lille prisdifference. Flere forhandlere har nogle nye Falcoer tilbage. Bla. Midtfyns mc har en stående i grå til 149,995,- eller noget i den retning (uden ansvar). Der er også et par i dba.

RSV blev så lavet i en RSV og en RSV R på det tidspunkt (og så var der Futuraen!). Der var bedre komponenter og især mere kulstof på RSV R. Men bremserne er de samme på dem alle, ligesom motoren er den samme, dog i lidt forskellige opsætninger. Der er forskellige stel og affjedringskomponenter. Det sidste alfald på baghjulet.

Nå, men Falcoen er en overset cykel. Den er super at køre på. Den rykker fint både på de længere ture, men også til ture med knæ i asfalten.

Mvh,

Allan

• #19   25. jan 2008 Factory er en betegnelse Aprilia bruger til de modeller der er bedre udstyret end standard. Altså bedre bremser, bedre affjedring og evt. lidt flere kræfter. Det er brugt til modellerne Mille og Pegaso Strada. (Tuono måske også)
    Man kan derfor ikke sidestille Falco med Foctory, da sidstnævnte ikke er en bestemt model.

Falco'en er en mere gadeorienteret udgave af RSV Mille. Bedre kørestilling, lidt færre hk (men nok). Kan sidestilles med Firestorm og VTR-SP1/2

• #20   25. jan 2008 Jeps, men før 2004 var det ikke Factory, men RSV R. Falco og RSV ligner meget hinanden med undtagelse af plastik, stel og bagsvinger.

Og ja, det er Aprilias Honda Firestorm VTR

/Allan

Kommentér på:
Aprilia Falco eller Factory

Annonce