646 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

GSX vil ikke vågne efter vinter hi? GSX vil ikke vågne efter vinter hi?

Hej.
Jeg kan ikke lige få min GSX400F til at vågne fra vinter hi, jeg har tjekket at der er gnist på tændrøret, og den får benzin, jeg kan høre at den lige giver et pat host fra 2 af cylindrene, men ikke nok til at få den i gang.
Jeg har prøvet med alle kombinationer af gas og choker, men intet hjalp. nogen der har et forslag til hvad det måske kan være? den havde ikke problemer med at starte før den gik i hi.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GSX vil ikke vågne efter vinter hi?
  • #1   7. feb 2008 Prøv med et sprøjt koldstart i indsugningen... det plejer at kunne vække maskinen.

• #2   7. feb 2008 Erfaring: Min tidligere GSX gjorde det samme hver gang... Hvis den drukner ved første forsøg, er tændrørerne med garanti gået til - det gjorde mine efter hver vinter - nye på = 4x100 kr KATCHINGGGGG...

De revner i isolatoren...

• #3   7. feb 2008 Samme med min. Drukner enormt hurtigt. Lad den stå, og brug så diesel start. Men ellers hedder det nye tændrør.

• #4   7. feb 2008 Havde samme problem på min sidste år hostede lidt, dieselstart hjalp ikke, tjekede tændrør der var gnist at se men der skulle 4 nye til alligevel. smed de 4 nye i og vupti så kørte den.

• #5   7. feb 2008 husk også at få ladet batteriet HELT op, så der er masser af power på !

• #6   7. feb 2008 Peter skriver det . et halvfladt batteri man drukner den kun og ja det koster tit nye rør , efter jeg har købt en vedligeholdeseslader , hold kæft det var et langt ord , har jeg bare trykket en gang og så har skidtet startet , men husk at dreje hanen på PRI så man fylder karburatoren inden . Det gør jeg af og til i løbet af vinteren en tom karburator kan stå og tørre indvendig.
    Med de venligste hilsner KELD.

Kommentér på:
GSX vil ikke vågne efter vinter hi?

Annonce