{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

Kun benzin til én af to karbs? {{forumTopicSubject}}

SÅ troede jeg, at jeg skulle tage forskud på sæsonen og lige have startet dyret op, så jeg monterede karburatorer og batteri, vaskede wd-40 af og troede jeg var klar... Men næh nej, den vil da selvfølgelig ikke starte!

Startermotoren kører, der er gnist på begge tændrør, der er fint fut i batteriet, men så vidt jeg kan komme frem til, kommer der næsten ikke noget benzin til den højre karburator!

Der kommer ingenting ud, når jeg piller bundmøtrikken ud, og når jeg åbner svømmerhuset er der kun svage antydninger af benzin...

Nogen der har et løsningsforslag på mit problem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kun benzin til én af to karbs?
  • #2   13. feb 2008 Strada:
    Det lyder bare mærkeligt; grunden til, at de to karburatorer havde været af til at starte med var for, at checke for møg - hvilket der tilsyneladende ikke var det mindste af?

    Det karburatorrens du snakker om, skal jeg bare hælde lidt benzin fra min helt fyldte tank og så toppe af med rensen, ryste det hele lidt og så prøve at starte igen?


  • #4   13. feb 2008 Tog karbs af, da sæsonen sluttede, de har så stået i entreen indtil i går, hvor jeg skildte dem ad, checkede at de var rene og pæne (efter min bedste vurdering - har fungeret før ;o) )
    Så de har ikke stået med benzin i svømmerhusene...

    Svømmerne hænger sig umiddelbart heller ikke, og har haft tank og karburatorer af, for at checke om der var slanger der ikke var ordentligt tilsluttet, knæk på og lignende... Desuden er den slange, der leverer benzinen til dem, den samme der bliver fordelt i et plastic-agtigt rør mellem dem.


  • #6   13. feb 2008 enten er der hul igennem eller ej ?


  • #8   13. feb 2008 Hmm, må prøve at købe sådan noget rens og en bøtte trykluft (fås det også på tankstationer?) og blæse skidtet rigtig grundigt igennem, så må jeg håbe det bare er dét...

  • #9   13. feb 2008 Du har tjekket, at benzinhanen virker... og hvis der er vacum styring, at den del også virker`?


  • #11   13. feb 2008 Erling:
    Som Strada siger?


  • #12   13. feb 2008 Hmmm... jeg læste det til og være begge....

    Jeg ville tjekke svømmeren igen... Af med karbs. og bundkarret af og se om den kan vippe frit... Letteste er nok og pille den af og tjekke om der er frit løb igennem fra benzin indgang og til svømmerhuset.... Brug en gang karb.sprit, så skader det ikke...


Kommentér på:
Kun benzin til én af to karbs?

Annonce