833 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Pulverlarkering af stel Pulverlarkering af stel
Godeftermiddag
Er der nogen der har god erfaring med et firma, som sandblæser og pulverlarkerer MC stel, også for private? Måske også hvad jeg kan forvente af pris?
En Google søgning finder skam firmaer i Jylland, men det ville unægteligt være nemmere med et på Sjælland, hvor jeg bor.
Det drejer sig om stellet på en Yamaha SR500 78'. Naturligvis inkl bagsvinger og diverse små beslag.
Mange tak.
0 synes godt om
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 216 Emner: 105 Svar: 3.878
www.jyllak.dk
Firmaet ligger så godt nok i Jylland, men hvor langt er der lige fra Sjælland til Agerbæk?
Ikke ret langt.
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.955
https://www.google.dk/search?source=hp&ei=heoOYJaGFKiTlwSiu7_IDw&q=pulverlakering+sj%C3%A6lland&oq=pulverlakering+sj&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQARgAMgIIADIGCAAQFhAeOggIABDHARCjAjoCCC46CAgAEMcBEK8BOgUILhCTAlD9ElifaWCEhQFoAHAAeACAAYACiAGuD5IBBjExLjUuMZgBAKABAaoBB2d3cy13aXo&sclient=psy-ab#spf=1611590297586
okt 2010
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 54 Svar: 827
#Mathias
Tak for anbefalingen. Jylland ligger stadigvæk noget længere væk fra Sjælland end Sjælland gør. Hvis jeg er nødt til at køre langt, så gør jeg det, men givet at de ikke kan sandblæse og pulverlakere på samme dag som jeg afleverer, så er det alligevel 4 billetter hen over broen og over 1000km benzin. Værd at tage med i prisberegningen, hvis jeg kan få lavet det samme på Sjælland
#Tom
Det er ikke fordi at jeg ikke kan bruge hverken en telefon eller google. Jeg håbede bare på at kunne filtrere uegnede virksomheder fra. Hvis jeg kan undgå at blive grinet væk af 9 ud af 10 firmaer, fordi de kun arbejder for industrien og ikke laver arbejde for under 100.000kr, så vil jeg helst det
Andre kommentarer er meget velkomne
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.955
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
Det er ikke specielt dyrt at få gjort, så turen til jylland kan med garanti ikke sparres
Ring pg få en snak med dem der ligger tættest på dig, sværere er det faktisk ikke
dec 2007
Følger: 1 Følgere: 55 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 1.236
Ingen reklamationer og altid god service!
Pulverlarkering af stel