{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Pilot skrue {{forumTopicSubject}}

Jeg har undret mig lidt over pilot skrue indstillingerne på GSXF750
Europa hedder hedder de 2 omgange ud på karburator 1 og 4, og 1 1/2 på 2 og 3
Det giver jo mening i forhold til den fælles benzin tilførelse i midten.

Men i alle andre regioner skal de stå ens, f.eks 2 1/4 på alle eller 3 på alle? Hvorfor ens lige pludselig? Er de bygget anderledes med særskilt benzintilførelse til hver karburator?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pilot skrue
  • #1   22. feb 2021 Cylinder 2 og 3 er varmere end cylinder 1-4. da de ikke har så stor køleoverflade, som de to yderste cylinder 1 og 4.
    Der er sikkert også forskel på størrelsen af hovededyserne af samme årsag. Det er meget alm.


Kommentér på:
Pilot skrue

Annonce