866 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Pilot skrue Pilot skrue

Jeg har undret mig lidt over pilot skrue indstillingerne på GSXF750
Europa hedder hedder de 2 omgange ud på karburator 1 og 4, og 1 1/2 på 2 og 3
Det giver jo mening i forhold til den fælles benzin tilførelse i midten.

Men i alle andre regioner skal de stå ens, f.eks 2 1/4 på alle eller 3 på alle? Hvorfor ens lige pludselig? Er de bygget anderledes med særskilt benzintilførelse til hver karburator?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pilot skrue
  • #1   22. feb 2021 Cylinder 2 og 3 er varmere end cylinder 1-4. da de ikke har så stor køleoverflade, som de to yderste cylinder 1 og 4.
    Der er sikkert også forskel på størrelsen af hovededyserne af samme årsag. Det er meget alm.


Kommentér på:
Pilot skrue

Annonce