{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
326 visninger | Oprettet:

Pilot skrue {{forumTopicSubject}}

Jeg har undret mig lidt over pilot skrue indstillingerne på GSXF750
Europa hedder hedder de 2 omgange ud på karburator 1 og 4, og 1 1/2 på 2 og 3
Det giver jo mening i forhold til den fælles benzin tilførelse i midten.

Men i alle andre regioner skal de stå ens, f.eks 2 1/4 på alle eller 3 på alle? Hvorfor ens lige pludselig? Er de bygget anderledes med særskilt benzintilførelse til hver karburator?


Kommentarer på:  Pilot skrue
  • #1   22. feb Cylinder 2 og 3 er varmere end cylinder 1-4. da de ikke har så stor køleoverflade, som de to yderste cylinder 1 og 4.
    Der er sikkert også forskel på størrelsen af hovededyserne af samme årsag. Det er meget alm.


Kommentér på:
Pilot skrue

x