717 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hjælp til Kawasaki zxr 400 problem Hjælp til Kawasaki zxr 400 problem

Hej MC freaks smiley

Nu, da sommeren kommer nærmere skal min nye zxr 400 have en tur, så den er klar til sommeren.
Dog har den et lille problem som jeg synes er blevet værrere i løbet af vinteren.

Når jeg starter cyklen, og har stået med choker et stykke tid slår jeg chokeren fra. Cyklen står fint i tomgang men sætter pludseligt ud.

Jeg skal have lavet et service på den. Den skal ha' 4 nye tændrør, nyt olie, nye filtre og en karburator rensning.
Jeg overvejer om jeg skal ofre en ny knastkæde osv, når jeg er igang?

Jeg overvejer også at få cyklen kørt ind på felt.

Tror I dette kan afhjælpe problemet? - Hvis ikke, hvad tror I så problemet skyldes?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Kawasaki zxr 400 problem
  • #1   24. feb 2008 tændrørne har det med at gå hvis den har været startet et par gange i løbet af vinteren. plejer normalt at vise sig ved den går ujævnt eller på 2-3 cylindre, så måske stopper problemet når du har skiftet tændrør

• #2   24. feb 2008 Okay... Håber det vil afhjælpe problemet.

• #3   24. feb 2008 hmm har selv sådan en, og synes ikk at den gør det nummer.. men kan godt stå og hoste det forste halve minut hvis den har stået stille længe.. er vist ikk så unormal.. men det din gør ved jeg desærre ikke.. vil som de siger, også tro at du skal skifte tændrør..
    men held og lykke, sådan en ZXR skal ud på vejen og ha gas!! smiley

Kommentér på:
Hjælp til Kawasaki zxr 400 problem

Annonce